Toon posts:

Phillips led smart tv's besteld 55PFL4508K/12 55PFL4508H/12

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Ik heb onlangs een philips tv gekocht van 55 inch nou klopt de levering niet helemaal ik had een 55PFL4508H/12 besteld, maar inplaats daarvan kreeg ik de bijna dezelfde 55PFL4508K/12 geleverd ze zijn bijna identiek maar er zijn kleine verschillen.

ik ben erachter dat ik de iets nieuwere model geleverd heb gekregen en ik vraag mij af : Heb ik nou een betere of een slechtere tv

:) in geval A BETER: Mooi houden zo

>:) in geval B Slechter: Ga ik morgen even bellen dat ze de vekeerde hebben geleverd.

ik kan er niet uitkomen welke nou een later model is en/of beter 8)7 is heb al via tweakers ze naast elkaar gezet maar is niet duidelijk welke nieuwer of beter is ..

PLZ subscribe als je wat weet want in het slechste geval kan ik hem nu nog op Vekeerde levering gooien

Bij voorbaat dank mvg A

Verwijderd

Topicstarter
3. Toelichting Philips termen

3.1 Philips tv-nummering
De tv-nummering bij Philips is als volgt opgebouwd:

00PFL1234H

00: De eerste 2 cijfers staan voor de diagonaal van het formaat scherm in inches, dus 32, 37, 40, enz.
PFL: Dit staat voor Philips Flat LCD, vroeger had je bijvoorbeeld ook PFP (plasma).
1: Dit eerste nummer staat voor de serie, op dit moment lopen de series van 3000 tot en
met 9000. Hoe hoger de serie, hoe beter de televisie.
2: Variatie van gebruikte techniek binnen modelserie met grote verschillen ten opzichte van xxPFLx007 model.
3: Variatie van gebruikte techniek binnen modelserie met kleine verschillen.
4: Dit staat voor het jaar waarin de televisie uitkomt met 7=2012, 6=2011, 5=2010, enz.
H: Deze letter staat voor de soort tuner in de televisie:
H = DVB-C/T
K = DVB-C/T/S2

Ben der al achter Door tweakers natuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
Dan alleen nog ff welke tuner is beter hier in nederland ?
H of K zie hierboven

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2014 22:24 ]

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 22:41
H is kabel en Digitenne
K is kabel, Digitenne en satelliet

Verwijderd

Topicstarter
Martijn bedankt man ik hou mijn Betere geleverde TV
Alleen spijtig dat de andere een vetter afstandsbediening had met toetsenbord aan de achterkant maarja nieuwer is in dit geval beter THnx :P