Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

xps12 of surface pro 3

Pagina: 1
Acties:

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Proffesioneel gebruik, vooral office en een mail, presentatie's en een paar zware programma's
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Vooral de bedoeling om berekingen te maken voor producten, websurfen, office, en mail, niet te veel opslag nodig dus hier een ssd de 256g versie. Ook een goed display nodig.

Wat mag het systeem gaan kosten?
maximum 1800 euro
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dus of xps 12 of surface pro 3, zijn mijn voorkeuren maar er mogen ook altijd suggestie's gegeven worden, wat zeker moet is 8g ram een ssd en touchscreen en een i7 processor.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
eerst ging mijn voorkeur naar de surface pro 3 maar nadat ik linus zijn review zag dacht ik toch dat ik misschien een xps 12 moest pakken, (toch zijn favoriet).

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
minimum 8g ram, touchscreen, i7 processor en een ssd van min256g

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Lenovo Yoga 2 Pro kan ook wel wat voor je zijn.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:04
Misschien is de XPS 13 ook een optie.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:52
(jarig!)
Dell verkoopt de XPS 13 toch helemaal niet meer? Ik kon hem al weken niet meer vinden op hun website, vandaar dat ik maar voor een MBPro ben gegaan, en me daar nu voor aan het oriënteren ben.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 05-07-2014 13:09 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:04
Wat je ook kan doen is om een offerte vragen. Kijk maar eens op de BE en COM site. Daar staan ze nog wel te koop dus ze moeten wel zeker leverbaar zijn. Zo pak ik als voorbeeld de Inspiron 14 7000. Op de NL site met max reso te koop van 1376X768 en op de COM site wel met 1920X1080 te koop. Dus als je om een offerte gaat vragen moet het zeker wel lukken

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:52
(jarig!)
ShittyNL schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:00:
Wat je ook kan doen is om een offerte vragen. Kijk maar eens op de BE en COM site. Daar staan ze nog wel te koop dus ze moeten wel zeker leverbaar zijn. Zo pak ik als voorbeeld de Inspiron 14 7000. Op de NL site met max reso te koop van 1376X768 en op de COM site wel met 1920X1080 te koop. Dus als je om een offerte gaat vragen moet het zeker wel lukken
Ja misschien, maar dan betaal je volgens mij wel de standaard hoofdprijs. Laatst hadden ze aanbiedingen, ik wilde graag 1 ding gewijzigd hebben, naar een lagere spec, en ik moest vervolgens 700 euro meer betalen |:(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• thibautb
Oke, alvast bedankt, de lenovo yoga 2 pro ziet er wel heel goed en daar ben ik zeker geintresseerd in!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11 21:50
Daar is Linus heel duidelijk over: YouTube: Microsoft Surface Pro 3

AdGuard Home

• thibautb
Ja had het ook gezien, eerst ging ik voluit voor de suface 3 maar na tek syndicate en voor linus zijn review werd het maar neen!...

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 13:19
thibautb schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:24:
Oke, alvast bedankt, de lenovo yoga 2 pro ziet er wel heel goed en daar ben ik zeker geintresseerd in!
Als je daarin geïnteresseerd bent, vergeet dan ook de Thinkpad Yoga (Touch & Pen) niet.
Het scherm is iets minder mooi dan die van de Yoga 2 pro (lagere resolutie en iets lager kleurbereik), maar heeft wel een lichte anti-glare coating ('t is een soort semi-mat)

Daarnaast is de behuizing steviger, het toetsenbord is volgens mij beter en je krijgt er een pen bij die je op kan bergen in behuizing.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:29
De Surface Pro 3 moet je kopen als jij je device ook als tablet wilt gaan gebruiken, of als de pen je handig lijkt. Beide kom ik eigenlijk totaal niet tegen in je post. Dus ga je je device alleen als laptop gebruiken en heb je misschien al wel een ipad of iets dergelijks, dan is een Surface Pro 3 natuurlijk niet echt nuttig en eerder onhandig. Dan zou ik zelf kijken naar een Dell XPS 13 of Yoga 2 Pro.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10 10:50
Kijk ook eens naar de review van technobuffalo. De review van TekSyndicate is niet erg goed. Ik zit op een mobiel apparaat dus kan even niet linken.

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• thibautb
Ja heb die van TekSyndicate gezien, volg de meeste bekende mensen zoals linus jayztwocents teksyndicate , en nog wat andere maar mijn top favoriet is Barnacules! Ik vind hem echt awsome, maarja dat is een beetje off topic. Maar ik ga of gaan met de lenovo yoga 2 pro of een sony waar ik even de naam van ben vergeten;
Pagina: 1