Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Evarist61
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik heb een USB apparaat om beeld (PAL) te streamen naar de desktop. Hiermee krijg ik goed beeld in Ulead en in VLC.
Maar als ik met VLC probeer te streamen over het netwerk naar de tablet gaat het fout. Het beeld is verstoord en in de klank zijn korte onderbrekingen. Ik gebruik BS player op de Android.
Op een (2de) laptop is, zowel in VLC als in WMP het beeld op dezelfde manier slecht.

Wat kan er fout zijn?

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Is je WiFi snelheid überhaupt wel toereikend voor vloeiend beeldkwaliteit?
Zelf heb ik erg goede ervaringen met mx player.
Je gaf zelf al aan dat het dus niet aan BS player ligt als VLC en WMP het op de laptop(bedraad of draadloos) ook niet goed functioneert.

[ Voor 27% gewijzigd door True op 04-07-2014 19:36 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Evarist61
Hoe los ik dat op? Het is een D-Link router.
Of kan ik sterker comprimeren? Hoe doe ik dat?

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ligt zo te zien inderdaad aan je wifi-snelheid. Mbt comprimeren van je stream of eventueel wifi-snelheid verhogen, dat zijn basic IT vragen, niet specifiek iets voor Android. Denk dat je beter kunt gaan googlen op wat generieke termen (measure wifi speed, increase wifi speed, compress movie, etc).

Nomen nescio

• Evarist61
Ik heb de parameters van de stream anders ingesteld. MPEG2 ipv H264 en nu werkt het.