Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
High end gamen
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil alleen gamen .
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo 1000 1100 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1100/1200 als het niet anders kan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en mode.
Ik neem mijn oude Monitor van LG hij is wel oud maar werkt nog prima.
Muis en toetsenbord van Logitech
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar samen kan werken met elkaar
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil goed kunnen gamen met: hoge settings, hoge FPS, Lage ping met geen drops van de FPS of dat de ping omhoog schiet voor geen enkele reden
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Mag van mij maar is niet perse nodig.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Maximum ik wil soepel kunnen gamen en youtube tegelijk willen bekijken.
Gr, ComSpider
High end gamen
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil alleen gamen .
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo 1000 1100 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1100/1200 als het niet anders kan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en mode.
Ik neem mijn oude Monitor van LG hij is wel oud maar werkt nog prima.
Muis en toetsenbord van Logitech
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar samen kan werken met elkaar
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Asus Z87-PLUS | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Asus R9 290X 4GB | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,04 | € 46,04 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 120,45 | € 120,45 |
| 1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 92,85 | € 92,85 |
| 1 | Plextor PX-128M5S 128GB | € 59,75 | € 59,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.022,99 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil goed kunnen gamen met: hoge settings, hoge FPS, Lage ping met geen drops van de FPS of dat de ping omhoog schiet voor geen enkele reden
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Mag van mij maar is niet perse nodig.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Maximum ik wil soepel kunnen gamen en youtube tegelijk willen bekijken.
Gr, ComSpider