Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoelMakers1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:53
Hallo beste tweakers.

Ik probeer op mijn laptop (windows 8.1) gamecube games te spelen via een emulator het probleem is alleen de als ik een iso/rom probeer te laden de emulator altijd crasht. de emulator (dolphin 4.0) blijft altijd crashen ik heb al de 64x en 32x versie geprobeerd maar beide crashen met dezelfde rom.

Weet een van jullie misschien hoe ik dit kan laten werken (met controller support) want ik kom er niet uit.

Alvast bedankt voor alle hulp.

(nog 1 ding,de games die ik emuleer heb ik ook in het echte leven)

Ik heb even wat info weg geknipt, want dat hoort hier niet besproken te worden

[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 08-07-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadoxfix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 08:59
Als eerste zou ik beginnen met het nemen van de allerlaatste development versie van Dolphin (Verkrijgbaar op: https://nl.dolphin-emu.org/download/). De stabiliteit van de development versies is veel hoger dan de laatste officiële versie. Om welke games gaat het en zou je de dolphin.log (Die staat onder Mijn Documenten en dan de Dolphin Emulator map) willen plaatsen. Je zou ook even langs kunnen gaan bij de IRC channel van Dolphin, daar zijn meestal genoeg mensen die bereid zijn om te helpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Shadoxfix op 04-07-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoelMakers1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:53
Shadoxfix schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:39:
Als eerste zou ik beginnen met het nemen van de allerlaatste development versie van Dolphin (Verkrijgbaar op: https://nl.dolphin-emu.org/download/). De stabiliteit van de development versies is veel hoger dan de laatste officiële versie. Om welke games gaat het en zou je de dolphin.log (Die staat onder Mijn Documenten en dan de Dolphin Emulator map) willen plaatsen. Je zou ook even langs kunnen gaan bij de IRC channel van Dolphin, daar zijn meestal genoeg mensen die bereid zijn om te helpen.
Ik had de laatste versie van dolphin gebruikt (wat 4.0 is) ik zal inderdaad even op hun site kijken,bedankt voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 12:00

WCA

Als je op een laptop met NVIDIA graphics speelt, vergeet niet rechtermuis => uitvoeren met krachtige nvidia processor

Share and Enjoy!