Beste
Mijn gsm is gesneuveld en wens nu toch over te stappen naar een 'slimme' telefoon
Ik zoek een telefoon die vrij stevig is (of waar een goede cover voor te vinden is). Mijn voorkeur gaat uit naar android.
Ik volg al een tijdje de verschillende chinese topics, vandaar ook de twijfel.
Budget: zo weinig mogelijk, maar prijs/kwaliteit in orde.
Ik zoek:
- goede ontvangst
- goede GPS
- stevig ( al dan niet met cover/tempered glass)
- goed prijs/kwaliteitverhouhouding
- goed scherm
Mogelijkheid tot redelijke foto's vr als de dslr niet mee is
Ik wil filmpjes bekijken, surfen, spelletjes (niet ze zwaar), navigeren (en eventueel zelfs de occasionele geocach meepikken)... kortop goede allrounder op android.
mijn voorkeur gaat uit naar de xiaomi 1S of op de 2e plaats de motorola 4G
Voorkeur voor de 1S is vooral op de prijs gebaseerd, want beide toestellen lijken ruwweg toch vrij goed op elkaar.
Bestellen uit China (to2c) kan en in het xiaomi 1S draadje staat hoe je het toestel kunt rooten (mocht dit nodig blijken). Ik ben volstrekt leek op dit vlak, maar kan vrij goed stapjes volgen
. Kan er op dit toestel een stock android versie gezet worden?
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn gsm is gesneuveld en wens nu toch over te stappen naar een 'slimme' telefoon
Ik zoek een telefoon die vrij stevig is (of waar een goede cover voor te vinden is). Mijn voorkeur gaat uit naar android.
Ik volg al een tijdje de verschillende chinese topics, vandaar ook de twijfel.
Budget: zo weinig mogelijk, maar prijs/kwaliteit in orde.
Ik zoek:
- goede ontvangst
- goede GPS
- stevig ( al dan niet met cover/tempered glass)
- goed prijs/kwaliteitverhouhouding
- goed scherm
Mogelijkheid tot redelijke foto's vr als de dslr niet mee is
Ik wil filmpjes bekijken, surfen, spelletjes (niet ze zwaar), navigeren (en eventueel zelfs de occasionele geocach meepikken)... kortop goede allrounder op android.
mijn voorkeur gaat uit naar de xiaomi 1S of op de 2e plaats de motorola 4G
Voorkeur voor de 1S is vooral op de prijs gebaseerd, want beide toestellen lijken ruwweg toch vrij goed op elkaar.
Bestellen uit China (to2c) kan en in het xiaomi 1S draadje staat hoe je het toestel kunt rooten (mocht dit nodig blijken). Ik ben volstrekt leek op dit vlak, maar kan vrij goed stapjes volgen
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.