Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Advies home cinema

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de 55HU7500 maar het geluid valt me zwaar tegen. Zit nu te kijken naar een surround set maar legio opties.

Ik zoek een?
een home ciname set met 5.1

Wat is je budget?
2000 is het budget voor de complete set

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Allereerst het verbeteren van het geluid maar daarnaast ook muziek kunnen streamen, het liefst met zo weing mogelijk apparatuur en componenten....dus ook weingi draden

Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Nu is de playbar van Sonos een optie met daarbij een Sub en 2x een PLay 1. Dan is mn budget wel op maar qua geluid ben ik niet overtuigd. Ik heb de Bose Cinemate gehoord en die klintk stukken beter... alleen daar kan ik weer niet streamen.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Wat let je, om naar een (echte) Hi-Fi zaak te gaan? Bijvoorbeeld Hobo?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Sonos zal ik niet aan beginnen er zoveel beters te koop.
zal gewoon voor een receiver gaan met losse speakers het liefst twee vloerstaanders voor achter maakt niet zoveel uit.

Mijn advies ga naar een goede Hifi winkel en ga luisteren.
Beter advies ga je niet krijgen.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Ik heb volgende set onlangs aangeschaft en ben er zeer tevreden mee:

Dali Zensor 7
Dali Zensor 3 (met E-600 stands)
Dali Zensor Vocal
Denon avr x-1000
Rel T5 sub

Komt iets boven de 2000 uit maar echt leuke set, echter zou ik aanraden om de tijd te nemen om te gaan luisteren & vergelijken ;)