9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
/topic
edit:
Maar om even serieuzer op je paranoïde vraag in te gaan:
Misschien was het een verkeerstoko die een test deed van hun systeem. Ik werk ook voor zo'n tent en je wilt niet weten hoe vaak ik langs de weg heb gestaan om een verkeersteller/snelheidsmeetsysteem/etc. te ijken of testen.
Je zegt oranje hesjes: alleen oranje hesjes? Want dan verwacht ik dat het een tijdelijke actie was: de vaste buitenmensen hebben nooit 'alleen' een hesje aan, die hebben gewoon liever een jas aan. Hoewel het nu wel erg lekker weer is.
Hadden ze een logo?
[ Voor 92% gewijzigd door Twhomp op 04-07-2014 13:50 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
www.dufec.nl
Virussen? Scan ze hier!
Je hebt dus geen spoken gezien
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenV_ op 04-07-2014 13:53 ]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Virussen? Scan ze hier!
Dit heb ik 2 weken geleden ook gezien op de A28 / A1. Allemaal mensen op tuinstoeltjes, oranje hesje, en een krantje / tijdschrift / schijfboekje, allemaal studenten van tussen de 15 en 25 jaar oud.Smuggler schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:53:
nee de meesten zaten op een tuinstoel en een schriftje in hun hand. meesten leken ook scholieren tussen de 15 en 20 jaar.
Ik stond ook te kijken wat ze nou in godsnaam aan het doen waren. En ze zaten er ook gewoon de hele dag, in de berm.
Waarom zou het niet mogen? Dat is toch gewoon dataverzameling. Hoe denk je dat het CBS aan zijn informatie komt?
Virussen? Scan ze hier!

Wauw...
Blijkbaar tijd om dit in te voeren:
Misschien bedoelt hij het in de berm zitten. Kan me voorstellen dat dat gevaarlijk zou kunnen zijn.hyptonize schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:26:
[...]
Waarom zou het niet mogen? Dat is toch gewoon dataverzameling. Hoe denk je dat het CBS aan zijn informatie komt?
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
En het gaat maar doorPeenutzz schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:07:
[...]
Misschien bedoelt hij het in de berm zitten. Kan me voorstellen dat dat gevaarlijk zou kunnen zijn.
Ik was sarcastisch. Djeez, ik zeg zelfs eerder dat ik het werk zelf ook doe. Dan zal ik heus wel weten wat wel en niet mag
En om dan maar wat duiding te geven, ik reageerde dus sarcastisch op RedHat toen hij zei "Ik stond ook te kijken wat ze nou in godsnaam aan het doen waren. En ze zaten er ook gewoon de hele dag, in de berm." Wat een beauty van een melding
Hmm. Waarom denk ik zo maar dat die goedkope studentjes geen VCA-certificaat en geen Veilig-werken-langs-de-weg-certificaat hebben?Meneer aard schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:10:
Had er vanochtend (ongv half 7) eentje gezien bij knooppunt Deil richting Utrecht (komende vanuit Nijmegen)..Hij zat wel precies rechtvoor mij, niet zo heel tactisch. Wanneer er een wagen uitbreekt kan die mogelijkerwijs zo naar voren richting hem schieten.
[ Voor 24% gewijzigd door Twhomp op 04-07-2014 19:31 ]