Toon posts:

Ultra100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus a7v moederbord.
Maar als ik mijn hd op de ultra 100 port plug. Zegt hij tijdens het opstarten dat ik de drivers niet geinstaleerd heb.
Kan iemand me helpen?
:'(

Verwijderd

Eerst ff de HD aan 1 van je normale idepoorten hangen, windows boten, drivers voor je ata100 ontroller installen, en daarna je HD weer op de ata100 poort terugplaatsen! Moet werken!

Welk os heb je bijdeweg?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
HD aan andere (U66) IDE controller hangen, bak booten en driver voor U100 controller (is toch een Promise?) installeren. Driver eenmaal goed geïnstalleerd?: disk weer aan de U100 controller hangen, c'est tout.

<edit> reageren en andere dingen tegelijk doen werkt erg langzaam <edit>

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik allemaal al geprobeert, maar moet je dan niet ook iets instellen in de bios?
Als ik ze namelijk omplug boot hij niet meer!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:13

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat is raar want hij hoort de boten zelfs zonder drivers (meer vastlopers etc.)
Ik denk dat je het probleem ergens anders moet zoeken. weet alleen nog niet waar |:(

De controller staat natuurlijk wel enabled :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Je kan ook de dma100 drivers op een floppy zetten, niet de 35 beta versie maar gewoon de 33 versie, te downloaden bij asus als het hier om gaat....

Dan als je bijv. Win2k wilt installen gelijk op F6 drukken bij de install en dan na een tijdje dat schijfje erin rammen, werkt bij mij altijd....

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

Pagina: 1