Hallo Tweakers,
Ik zit al een tijdje in dubio om een nieuwe tv te kopen. Bij de lokale electronicazaak heb ik een aantal TV's zitten bekijken en ben er nog steeds niet uit welke ik moet nemen.
Ik zoek een?
Ik zoek een TV van ongeveer 49 - 55 inch .
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 1500 euro
Mijn oude tv is een 32 inch Sharp Aquos uit 2008 welke nog redelijk functioneert maar door een paar mankementen eigenlijk wel aan vervanging toe is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een aantal opties waar ik over twijfel welke ik wil nemen.
Samsung UE55h7000 (deze kan ik na onderhandelen voor 1500 euro meenemen)
LG 49UB 850
LG 55UB 850
Resten mij nog een aantal vragen:
UHD of FHD, is het het waard om nu nog een FHD te kopen op 55 inch of niet?
Refreshrates, verkoper zwoer erbij dat de 800Hz (specs zeggen 200Hz) absoluut top was en LG daar wat minder in was door de 1250Hz die ik nog eens door twee moest delen door de gebruikte 3D technologie waardoor ik eigenlijk gewoon die UE55h7000 moest kopen omdat die beter zou zijn.
Ik zie door de bomen het bos niet meer!
Ik zit al een tijdje in dubio om een nieuwe tv te kopen. Bij de lokale electronicazaak heb ik een aantal TV's zitten bekijken en ben er nog steeds niet uit welke ik moet nemen.
Ik zoek een?
Ik zoek een TV van ongeveer 49 - 55 inch .
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 1500 euro
Mijn oude tv is een 32 inch Sharp Aquos uit 2008 welke nog redelijk functioneert maar door een paar mankementen eigenlijk wel aan vervanging toe is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een aantal opties waar ik over twijfel welke ik wil nemen.
Samsung UE55h7000 (deze kan ik na onderhandelen voor 1500 euro meenemen)
LG 49UB 850
LG 55UB 850
Resten mij nog een aantal vragen:
UHD of FHD, is het het waard om nu nog een FHD te kopen op 55 inch of niet?
Refreshrates, verkoper zwoer erbij dat de 800Hz (specs zeggen 200Hz) absoluut top was en LG daar wat minder in was door de 1250Hz die ik nog eens door twee moest delen door de gebruikte 3D technologie waardoor ik eigenlijk gewoon die UE55h7000 moest kopen omdat die beter zou zijn.
Ik zie door de bomen het bos niet meer!