After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Tweakers stelt niet dat het bij iedereen plat isDe zoekmachine van Google is voor sommige gebruikers offline door een nog onbekende oorzaak.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Geen idee of het uitmaakt, maar ik maak gebruik van IPv6, misschien dat de klagers van IPv4 gebruik maken? Zie ook vistu in "Google down?"
[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 04-07-2014 11:49 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Erg nieuwswaardig lijkt het me allemaal niet, de wereld vergaat niet, er zijn geen levens verwoest etc.
Virussen? Scan ze hier!
Tsja. Als de storing langer had voortgeduurd en we hadden er later pas een stukje over geschreven, hadden we weer gezeur over ons heen gekregen dat we langzaam waren. Het is niet makkelijk om jullie tevreden te houden, lieve lezers.wildhagen schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:01:
Sowieso vind ik het vaag dat er een compleet nieuwsartikel komt als er een site eens down is, zeker als de site alweer up is op het moment van plaatsen van het artikel...
Erg nieuwswaardig lijkt het me allemaal niet, de wereld vergaat niet, er zijn geen levens verwoest etc.
Ik ben helemaal geen stagiair
Ik vind het prima als er in het vervolg ook nieuwsartikelen komen over sites die down zijn, maar doe het dan wel consequent, en niet selectief
Virussen? Scan ze hier!
Ik draai op 2 lijnen IPv4, werkt normaal. 4G werkt ook normaal.Raven schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:47:
Dat stukje had ik niet zien staan, toevallig net toegevoegd?
Geen idee of het uitmaakt, maar ik maak gebruik van IPv6, misschien dat de klagers van IPv4 gebruik maken? Zie ook vistu in "Google down?"
Denk eerder op beetje rare routing van bepaalde providers?
Maar het was een iets van krap 10 minuten? Zit wel dicht op komkommertijd
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 04-07-2014 12:05 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bing. Het is Bing.wildhagen schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:04:
Ok, maar Bing lag er eergisteren ook even uit (weliswaar erg kort, maart och), en daar is dan weer geen artikel over verschenen.
Er zijn meer maatstaven dan consequentie. Als de site van de regionale oliebollenbakkervereniging uit Tietjerksteradeel offline is, schrijven we daar niet over. Misschien wat flauw, maar je snapt m'n puntIk vind het prima als er in het vervolg ook nieuwsartikelen komen over sites die down zijn, maar doe het dan wel consequent, en niet selectief
We vinden Google dermate groot en de kans dat onze gebruikers met het probleem in aanraking komen zo aannemelijk dat we dan sneller een stukje tikken dan wanneer, zeg, internetbankieren van ING offline gaat. Dat we in een paar minuten 9 submits kregen, zegt genoeg. Mensen verwachten een bericht op Tweakers als een zo grote site offline gaat.
Daar komt bij dat we vooraf niet wisten hoe lang het zou duren.
Imho had die storing dan ook gemeld moeten worden. Dat is wat ik met consequent zijn bedoel. Dat je niet elke downe site kan posten snap ik ook wel idd.
Wellicht is het een idee om reacties bij dit soort artikelen overigens ook te disablen, want lets face it, heel veel interessante reacties levert niet op en 250x "hij doet het hier ook niet" lezen voegt ook niet écht iets toe.
Virussen? Scan ze hier!
Windows Phone heeft ook niet direct een imposant marktaandeel. Google is gewoon vele, vele malen groter dan Bing. We zijn sowieso al vrij terughoudend met dit soort nieuws.wildhagen schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:11:
Ik snap waar je heen wilt, maar als je diezelfde logica volgt: er komen ook een hoop mensen in aanraking met een storing bij Bing. Veel mensen gebruiken die zoekmachine tegenwoordig ook, en op WP is hij bijvoorbeeld zelfs de default zoekmachine.