Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-04 20:33
Hallo,

Bij mediamarkt is deze week een 3 halen 2 betalen actie.

Dit geldt ook voor het PSN-tegoed wat daar in de schappen staat in de "ouderwetse" jewelcases.

3 x 50 euro krijg je dus mee voor 100 euro.

Op de case staat dat een code 12 maanden na aankoop geldig is.

Echter op alle drie de doosjes staan exact dezelfde streepjescodes en codes op het prijskaartje, dus mediamarkt meldt niks bij Sony. (doen ze voor de nieuwe kleine kaartjes wel en daarop dus ook geen actie mogelijk)

Voordat ik het schap leegtrek, vervallen deze codes inderdaad?

Want Sony kan nooit weten wanneer deze zijn verkocht. Voor mijn gevoel een tekst om te pushen tot opwaarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 22:36
Kun je dit geld niet gewoon op je wallet van PSN zetten? Zo heb je het binnen de tijd gebruikt en kun je het binnen de PSstore gebruiken wanneer je wilt.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 15:53
Je moet ze gewoon binnen 12 maanden verzilveren, anders vervallen ze.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-05 08:54
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat als je het tegoed in je wallet zet, dat het dan maar 12 maanden geldig is... ik neem niet aan dat iets wat op de plank ligt in de winkel een "houdbaarheidsdatum" heeft, want dan zouden de winkels enorm veel logistiek gezeik hebben... wat gaan ze doen? elke 12 maanden onverkocht tegoed terugsturen? :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05 10:28
greyfox1987 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:01:
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat als je het tegoed in je wallet zet, dat het dan maar 12 maanden geldig is... ik neem niet aan dat iets wat op de plank ligt in de winkel een "houdbaarheidsdatum" heeft, want dan zouden de winkels enorm veel logistiek gezeik hebben... wat gaan ze doen? elke 12 maanden onverkocht tegoed terugsturen? :)
Dit denk ik ook, je kunt die codes gewoon invoeren en op dat moment moet je ze binnen een jaar uitgeven. Ik denk dat je ze op zich nog wel kunt bewaren ook, als ze die dingen inderdaad niet aan sony melden. Je kunt ook gewoon 1 van die dingen voor 40 euro ofzo doorverkopen als je ze niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-04 20:33
koffieprutser schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:24:
[...]

Dit denk ik ook, je kunt die codes gewoon invoeren en op dat moment moet je ze binnen een jaar uitgeven. Ik denk dat je ze op zich nog wel kunt bewaren ook, als ze die dingen inderdaad niet aan sony melden. Je kunt ook gewoon 1 van die dingen voor 40 euro ofzo doorverkopen als je ze niet gebruikt.
Tegoed in je wallet schijnt juist onbeperkt te zijn.

Maar goed, het gaat hard op.

BF4 premium toch maar gedaan en straks ook wel weer een ps plusje. dus dan heb ik nog 50 euro tegoed voor misc spul :)

Maar dacht eigenlijk nog een zooi te halen, dan heb je voorlopig ps plus voor 33 euro per jaar.
Pagina: 1