Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nexus-apparaten scoren niet beter op accutest onder Android

Pagina: 1
Acties:

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
De fipo klaagt er ook over, maar ik zou graag alle data willen zien. Het is zo mooi dat Tweakers herhaalde testen heeft gedaan, maar dan alleen het gemiddelde geven zonder de standaardafwijking is zo jammer. Dat zegt erg weinig. Op z'n minst zou de stdev vermeld moeten worden, middels een boxplotje bijvoorbeeld. Of gewoon in de tekst als 323+/-10 minuten, bijvoorbeeld.

nieuws: Nexus-apparaten scoren niet beter op accutest onder Android L

[ Voor 34% gewijzigd door HuHu op 04-07-2014 09:49 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:08
gezien de hele discussie is een verwijzing (in de titel en of in de tekst) dat de testen zijn gedaan op de "PREVIEW" versie van Android L wel op zijn plaats

Strava

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 20:48

lasharor

7 december 2004

Daarnaast is deze titel niet representatief. Android L is momenteel alleen verkrijgbaar als Developer preview. Dat is natuurlijk wel belangrijk om te vermelden, ook in de titel.

Staat nog niet eens in het artikel

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
De fipo klaagt er ook over, maar ik zou graag alle data willen zien.
Nexus 5: 320, 326
Nexus 7: 374, 386.
Alle resultaten zitten binnen de foutmarge die we aanhouden; we weten nu eenmaal dat de resultaten enkele procenten kunnen afwijken.
Daarnaast is deze titel niet representatief. Android L is momenteel alleen verkrijgbaar als Developer preview. Dat is natuurlijk wel belangrijk om te vermelden, ook in de titel.
In de titel past het niet en het is overbodig; Android L bestaat vooralsnog alleen in die vorm, althans publiek. Je kunt dus niet anders dan aannemen dat wij deze preview gebruikt hebben.
Onderaan het artikel staat de volgende nuance.
Deze tests geven geen indicatie van hoe de accuduur in Android L zal zijn: het gaat slechts nog om een Developer Preview en belicht bovendien maar een aspect van de accuduur, namelijk webbrowsen.

[ Voor 8% gewijzigd door arnoudwokke op 04-07-2014 10:22 ]

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Dit soort reacties zijn hoogstens bijzonder.
Blijkt uit een batterijtest van google-L dat er 30%% gewonnen wordt, dan zingt iedereen hosanna in den hoge, blijkt er geen performance winst, dan mag de test niet valide zijn want L is nog in devellopment staat.

OT:sinds ik een andere browser gebruik die volgens een benchmark van miljarden pageviews 3x zo snel is in het weergeven van pagina's is de batterijduur onder chrome voor mij niet zo relevant meer.

| live and give like no one else |