Hallo Tweakers!
Ik hen recentelijk erg veel problemen gehad met mijn moederbord, dit was een Asus IPIBL-LB.
Het moederbord was ook erg oud dus ik heb tweedehands een andere gekocht.
Ik heb nu een Intel DG965 RY.
Alles doet het prima, alleen de CPU loopt erg heet aan zonder enige zware belasting, dit kan ook aan de koelpasta liggen natuurlijk.
Ik heb op het moederbord een Q6600 zitten en 4GB DDR2 667MHz en een HD6970.
Nu zat ik op internet wat meer info op te zoeken over het moederbord en zag dat het alleen dual-core processors support. Terwijl mijn pc het prima doet denk ik..
Zou dit kunnen zijn waarom mijn processor zo heet wordt? En loopt hij nu gewoon op twee pootjes of op alle vier?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Groeten,
Marinus
Ik hen recentelijk erg veel problemen gehad met mijn moederbord, dit was een Asus IPIBL-LB.
Het moederbord was ook erg oud dus ik heb tweedehands een andere gekocht.
Ik heb nu een Intel DG965 RY.
Alles doet het prima, alleen de CPU loopt erg heet aan zonder enige zware belasting, dit kan ook aan de koelpasta liggen natuurlijk.
Ik heb op het moederbord een Q6600 zitten en 4GB DDR2 667MHz en een HD6970.
Nu zat ik op internet wat meer info op te zoeken over het moederbord en zag dat het alleen dual-core processors support. Terwijl mijn pc het prima doet denk ik..
Zou dit kunnen zijn waarom mijn processor zo heet wordt? En loopt hij nu gewoon op twee pootjes of op alle vier?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Groeten,
Marinus
[ Voor 0% gewijzigd door marinusvdmeulen op 04-07-2014 08:33 . Reden: typfoutje ]