portable mp3 speler met naadloze loop

Pagina: 1
Acties:

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10-2025
In het verleden gebruikte ik een portable minidisk speler om naadloze loops af te spelen.
Dus een a-b repeat. Nu heb ik al op Google gezocht, maar heb niet echt iets kunnen vinden.
Misschien voer ik verkeerde zoekterm in. Ik zoek dus een portable mp3 speler of een speler waar sd kaartjes in kunnen met een a-b repeat functie die naadloos is. Ik heb dus niets aan een speler die wel a-b repeat heeft
maar elke keer de loop met een korte pauze afspeelt.

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 16:30

E-Rick

I love it :7

Choose life

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:24
Indien de nummers goed in iTunes gezet zijn ondersteunen alle huidige iPods het ook.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• tumbadora
Op mijn ipod classic 80 gig speelt ie niet naadloos. Als ik hem op repeat 1 set dan zit er telkens een kleine stop in.
RobbieB schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:13:
Indien de nummers goed in iTunes gezet zijn ondersteunen alle huidige iPods het ook.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is een smartphone met de juist player-app geen oplossing voor je? (Ervan uitgaande dat je een smartphone bezit, weliswaar.) Dat scheelt dan weer de aanschaf van een extra apparaat.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• tumbadora
Ja heb ik ook aan zitten denken. Ik heb een smartphone.Maar het is voor een vriend van mij, en die heeft geen smartphone. Ik zal het hem voorstellen.
Jorgen schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 00:01:
Is een smartphone met de juist player-app geen oplossing voor je? (Ervan uitgaande dat je een smartphone bezit, weliswaar.) Dat scheelt dan weer de aanschaf van een extra apparaat.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Rockboxed Sandisk Sansaclip+ geen idee?

Rockbox is echt verschrikkelijk goede custom firmware, vooral nuttig voor mensen die nét wat vreemdere dingen zoeken op hun MP-3 spelen. De Clip+ zelf is lekker goedkoop, maar wel erg goed qua geluid.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1