Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:06

Nebula M31

prutser op microschaal

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn Galaxy S3. Ik had deze goed opgeborgen in het doosje voor de verkoop helemaal intact. Toen ik na twee weken deze wilde verkopen bleek er een probleempje met het scherm te zijn. Er is iets metaal-achtig onder het scherm bij de aan-knop gaan lekken. Ik kan het niet beter opschrijven...
Hij heeft wel een tijdje in de auto gelegen in het doosje met warm weer.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2r6h1zr.jpg

Het touchscreen werkt nog prima en de pixels eronder ook. De accu is ook nog droog en niet gaan lekken.

Wie weet wat dit is en kan het kwaad? Zou het steeds erger kunnen worden?

Evolutionair Geneticus

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

n.a.v. dit topic valt het me op dat mn S4 er ook klein beetje last van heeft. Niet geheel toevallig op een hoek waar de phone een deukje in de rand heeft als gevolg van een harde val. Ik verwacht daarom geen succes bij een garantieclaim...

[ Voor 89% gewijzigd door JJ Le Funk op 06-07-2014 15:49 ]

d:)b :henk d:)b

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Kan het geen lucht zijn tussen de lcd/touch layer?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 12:25

E-Rick

I love it :7

Het ziet er uit als delaminatie van laagjes van je scherm. Ziet er niet uit, waarschijnlijk niets aan te doen (behalve scherm vervangen) maar kan waarschijnlijk geen kwaad. De kans bestaat wel dat het steeds erger wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door E-Rick op 03-07-2014 21:59 ]

Choose life

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:08
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:50 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:16

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik ben het eens met E-Rick, mogelijk door een zeer hoge temperatuur in die auto... het kan makkelijk boven de 40 worden in die auto op een warme dag, in de felle zon mogelijk nog tien graden extra.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik denk dat het het goedkoopst is om een schermpje te scoren via eBay, zelf even verwisselen en dan voor een mooie prijs verkopen.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Verwijderd

idd kost je nog geen 11 euro als je het slimt aanpakt ;-)

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:06

Nebula M31

prutser op microschaal

Topicstarter
Okee, bedankt voor de info. Ik zal eens kijken of ik een schermpje kan bestellen ergens, en anders verkoop ik hem wel gewoon zo voor minder geld.

Evolutionair Geneticus

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 16:34

jordyktm

Catch me if you can.

Je zou ook kunnen proberen om het scherm te verwarmen. Zoiets gebeurd als je er bijvoordbeeld op gaat zitten, delaminatie zoals al gezegd werd. Met verwarmen is er een mogelijkheid dat de lijmlaag weer samenkomt. :) Bijv met een föhn of even in de oven (geen grap). Op hoeveel graden celcius zou ik niet durven zeggen..

[ Voor 19% gewijzigd door jordyktm op 04-07-2014 11:46 ]

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Samenklemmen met een wasknijper en een beetje erop fohnen inderdaad
(Dis-claimer: ik ben niet verantwoordelijk als het fout gaat)

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 13:02

E-B

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:13:
idd kost je nog geen 11 euro als je het slimt aanpakt ;-)
Zou je je nader kunnen verklaren? :) Bij mijn weten moe(s)t bij een S3 het hele scherm vervangen worden omdat LCD / glas het (soort van) 1 unit is? Een operatie van al snel 180-200 euro, toen ik mij er in had verdiept?

Ik heb een S3 met 1 grote barst van links naar rechts. Verder is de telefoon prima in orde. Best interessant als ik voor 11 euro alleen het glas zou kunnen vervangen... :)

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 16:34

jordyktm

Catch me if you can.

E-B schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:51:
[...]

Zou je je nader kunnen verklaren? :) Bij mijn weten moe(s)t bij een S3 het hele scherm vervangen worden omdat LCD / glas het (soort van) 1 unit is? Een operatie van al snel 180-200 euro, toen ik mij er in had verdiept?

Ik heb een S3 met 1 grote barst van links naar rechts. Verder is de telefoon prima in orde. Best interessant als ik voor 11 euro alleen het glas zou kunnen vervangen... :)
Dat zijn alleen de kosten van het glaasje. De hele digitizer kost inderdaad rond de 180 euro. Allen het glaasje vervangen is wel een tricky werkje.. :) maar als het lukt heb je wel een hoop geld bespaard.

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 13:02

E-B

jordyktm schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:52:
[...]

Dat zijn alleen de kosten van het glaasje. De hele digitizer kost inderdaad rond de 180 euro. Allen het glaasje vervangen is wel een tricky werkje.. :) maar als het lukt heb je wel een hoop geld bespaard.
Kijk, volgens mij behoorde dat toen niet tot de mogelijkheden (of was het mij misschien wel te veel werk). :)

Zodra ik thuis ben zal ik hier eens induiken, lijkt best interessant! Ikheb toch al een nieuwe telefoon. Heeft iemand op voorhand toevallig een tutorial liggen of ervaring mee, tips?

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:45
Even op youtube zoeken en je hebt zo een filmpje gevonden waar je precies kan zien hoe het moet.
Ik heb inmiddels al een nieuw glas liggen, maar nog geen tijd gehad om het uit te voeren..
Is wel vrij tricky, vooral het glas verwijderen is wat lastig, maar wel te doen denk ik.

deze bijvoorbeeld:
YouTube: Samsung Galaxy S3 Glass Screen Replacement Repair Change - TUTORIAL

[ Voor 22% gewijzigd door Arjant2 op 04-07-2014 13:14 ]

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:30
Ik heb dit ook al 2x gehad, met mijn Ativ S. Eerste keer via garantie laten vervangen, 2de keer is nu sinds vorige week, maar geen garantie meer ben ik bang.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Pagina: 1