Hallo!
Ik wil een MINI ITX systeem gaan bouwen, nu vind ik de Best Buy Guide van Mei al een mooi voorbeeld, maar is er mischien een mooie goedkopere ( maar vergelijkbare) AMD variant? of een aanpassing die in de tussentijd een betere optie is geworden?;
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Zoek een klein systeem om bij me vriendin thuis te zetten. Wil deze aansluiten op de televisie (1080p video afspelen), Leauge of Legends op spelen en simpele video's op kunnen bewerken. Verder Internet en office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 750 en 850 euro, zal dit systeem zelf in elkaar zetten. Exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb de Silverstone Sugo SST-SG08B-Lite al aangeschaft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD is een must. Ook een goede videokaart die nog enkele jaren mee kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mischien lijkt me een AMD processor interesant
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mini ITX systeem.
Ga je overklokken?
Neen
Ik wil een MINI ITX systeem gaan bouwen, nu vind ik de Best Buy Guide van Mei al een mooi voorbeeld, maar is er mischien een mooie goedkopere ( maar vergelijkbare) AMD variant? of een aanpassing die in de tussentijd een betere optie is geworden?;
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Zoek een klein systeem om bij me vriendin thuis te zetten. Wil deze aansluiten op de televisie (1080p video afspelen), Leauge of Legends op spelen en simpele video's op kunnen bewerken. Verder Internet en office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 750 en 850 euro, zal dit systeem zelf in elkaar zetten. Exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb de Silverstone Sugo SST-SG08B-Lite al aangeschaft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD is een must. Ook een goede videokaart die nog enkele jaren mee kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mischien lijkt me een AMD processor interesant
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mini ITX systeem.
Ga je overklokken?
Neen
[ Voor 3% gewijzigd door Bobvd op 03-07-2014 18:19 ]