Aankoop NAS Synology DS2411+

Pagina: 1
Acties:

• Bokkoman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:31
Beste mede tweakers,

Ik ben erg een het twijfelen voor een tweedehands aankoop van een synology ds2411+. Deze kan ik tweedehands kopen voor 600 euro. Is dit een verstandige keuze en niet teveel geld voor een ouder model?

Ik wil hem voornamelijk alleen gebruiken voor couchpotato/sickbeard/nzb.

Of kan ik beter een nieuwer model kopen? Want ik zit ook te twijfelen voor een ds1513+.

Ik hoop graag adviezen te krijgen.

Bedankt!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:16
Hoeveel schijven wil je er in stoppen?
Hoeveel ruimte heb je in je meterkast?

while (! ( succeed = try ()));

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:00

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

De software support houd wel op een bepaald moment op. Kan zo snel even niet vinden wanneer maar het is wel iets om rekening mee te houden.

• Bokkoman
Over dat support had ik ook gelezen, schijnt na 3 jaar ofzo?
Over de aantal schijven, zo veel mogelijk uiteraard. Nu zal ik hem niet meteen helemaal vol stoppen, maar beginnen met 4 schijven denk ik. Ik heb al een nas (netgear pro rndu4000) en deze is vol. Dus ik wil gewoon een upgrade met meer schijven, vandaar dat ik ook twijfel over die ds1513.

Ruimte maakt niet uit, hij komt in de trapkast.

Verwijderd

Aankoopadvies hoort hier niet. Check de stickies volgende keer!

Move OT->CAA

• Bokkoman
Excuses, ik zag in een snelle blik dat iemand anders ook een aankoop advies vroeg. Vandaar dat ik het hier geplaatst had. Ik moet de beslissing snel maken namelijk.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:51
hoe oud is deze, als je nog een jaar garantie hebt, dan zou ik het zeker overwegen, indien die net buiten de garantie is, zou ik zeker letten op de koelers.

Naar mijn mening gebruikt Synology nogal brakke fans(ik heb zelf een 1511+.) en dan vooral in de voeding in mijn geval.
Pagina: 1