Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop gezocht max 950 euro

Pagina: 1
Acties:

• Superman_FCT
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-06-2021
Beste forumleden,

Ik ben opzoek naar een laptop voor studie, die ik ook ga gebruiken voor huis, tuin en keuken gebruik. Daarbij moet je vooral denken aan veelvuldig internetten, dowloaden van films en series en welgeteld 1 spel dat ik vaak speel: Football Manager. Dit alles moet gewoon allemaal snel er soepel lopen en daarom wil ik ook erg graag een SSD erin hebben. Dit mag alleen een SSD zijn, maar een combinatie van SSD en HDD is ook goed. (zelf SSD inbouwen/laten doen is ook een optie, maar dan moet het wel binnen het bugel passen)Touchscreen hecht ik totaal geen waarde aan. Ik sta in principe open voor elk soort merk die goed staat aangeschreven en wil de laptop het liefste gewoon bij een goed bekende winkel aanschaffen. Mijn budget ligt echt maximaal op 950, maar het liefst tegen de 900 aan. Ik heb al gekeken naar de erg mooie MacBook Air, maar alleen vind ik die al aan de prijzige kant. Tevens heeft de MacBook Air zowel geen ethernet aansluiting als HDMI aansluiting, iets wat van groot belang is, omdat ik die veelvuldig zal gaan gebruiken.

Kortom, het moet een laptop zijn die als vervanger van een desktop dient, maar niet gebruikt zal worden voor zware spellen. Daar heb ik een xbox voor waar ik heel tevreden over ben.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Superman_FCT op 03-07-2014 16:16 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:17
En wat had je zelf al gevonden in de pricewatch?

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Lees dit eerst even door (vooral punt 3):
LAA beleid

• Superman_FCT
@Arunia

De Asus N56JN C035H. Echter heb ik mijn Asus N56JN C039H teruggebracht, omdat deze echt ontzettend traag was.(moest 3 seconden wachten voor openen verkenner bijvoorbeeld) In principe is dat model hetzelfde met 2gb meer RAM, iets betere videokaart en Bang&Olufsen speakers. Maar daar betaalde ik 870,- voor en had ik geen budget meer voor SSD. Bij Media Markt zeiden ze dat het wel normaal was, omdat die laptop maar een 5400 rpm HDD erin heeft zitten. Toch lijkt mij dat niet normaal dat die zo lang over programma's als firefox en zelfs verkenner moet doen met openen, daarom twijfel ik of de N56JN C035H met SSD wel gewoon erg soepel loopt.

Ps. Ik heb inderdaad het LAA beleid niet gelezen, excuses daarvoor.

[ Voor 11% gewijzigd door Superman_FCT op 03-07-2014 16:29 ]

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Voor je studie zou ik dan een mooie portable notebook nemen.

Deze voldoet precies aan je eisen:

http://www.campusshop.nl/...a-2-13-00880/details.aspx

Ik vind em persoonlijk nog mooier dan de macbook air. En die Yoga standen zijn superhandig.

• Superman_FCT
@Cinemaskoop
Ik vind die laptop toch wel behoorlijk prijzig voor de specificaties. Ook wel logisch, omdat er natuurlijk een 256 GB SSD inzit.

Kan ik niet beter een van de onderstaande laptops kopen en dan een SSD van 128 GB op de plaats van de DVD driver plaatsen? Dan ben ik goedkoper of net zo duur uit en heb ik toch een laptop met veel betere specificaties?

pricewatch: Asus N56JN-CN035H
pricewatch: Asus N56VB-S4061H

btw, wat is nu echt het verschil tussen deze 2 laptops? Qua prijs ontlopen ze elkaar eigenlijk niet, maar het lijkt erop dat de cn035h toch betere processor en videokaart heeft?

• Cinemaskoop
Dan heb je wellicht betere specs maar geen SSD en moet je ook veel meer mee sjouwen.

Maar goed er is zoveel moois.. Ik hoorde ook dat er een Flex2 uit kwam met i7, 8GB, 256GB SSHD, GeForce GT840 en een full HD touch screen op 15,6" voor 899,-

Dat lijkt me ook wel een mooie.

Dan heb je minimaal dezelfde specs als de asus, maar dan met een IPS touch screen, veel lichter qua gewicht en dunner en heb je al een 256GB SSD erin zitten.

• Superman_FCT
@cinemaskoop

Keuze is toch gevallen voor CN035H, maar toch bedankt voor de suggesties!

• Cinemaskoop
Superman_FCT schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:56:
@cinemaskoop

Keuze is toch gevallen voor CN035H, maar toch bedankt voor de suggesties!
OK, veel plezier ermee.. wel beetje vreemd dat je absoluut een SSD als eis stelt bij je aankoop en je nu een product koopt zonder SSD.. 8)7

• Superman_FCT
@cinemaskoop

Ik heb er ook een SSD bijgekocht plus de HDD caddy ben ik voor 900 euro klaar. Dus een mooie aardig snelle laptop met SSD binnen mijn buget;)
Pagina: 1