|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ze doen onderhoud om 3uur 's nachts, dan weer 's ochtends, tis altijd wat.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Antenne en masten malloot
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Ik ga dadelijk toch echt ff klagen; ik weet mijn saldo niet (heb best veel uitgegeven dit weekend) en ik moet nog wat betalingen verrichten.
Bron:Girotel ligt urenlang plat na storing
Uitgegeven: 11-6-2001 16:40
AMSTERDAM - Door een storing heeft Girotel, het elektronische thuisbankiersysteem van de Postbank, vrijwel de hele maandag plat gelegen.
Handelingen als overboeken en het opvragen van het saldo bleken onmogelijk. Dat heeft een woordvoerder van de Postbank bevestigd.
De Postbank heeft naar eigen zeggen 1 miljoen elektronische girorekeninghouders. Volgens de woordvoerder ging het om een storing "in het eigen systeem".
Rond drie uur was de storing opgespoord en verholpen, maar was het systeem nog niet onmiddellijk te gebruiken.
http://www.nu.nl/document?n=33941
Dus de storing is nu al verholpen, maar het werkt nog niet
Inmiddels doet ie het ook bij mij
Het doet het idd nog niet...Op maandag 11 juni 2001 17:22 schreef zeikstraal het volgende:
krijg nu daar ook "de verbinding met de database kon niet tot stand worden gebracht" en hij accepteerd m'n tan's niet
Verwijderd
bron: Leeuwarder CourantComputers Postbank plat: personeel vrij
LEEUWARDEN-De Postbank is dit weekeinde getroffen door een omvangrijke computerstoring. Enkele honderden van de 2800 medewerkers van het kantoor in Leeuwarden zijn in de loop van vandaag naar huis gestuurd.
De storing is veroorzaakt, doordat de computers van het centrale boekingssysteem in Arnhem dit weekeinde crashten. Het gevolg is dat bij verschillende filialen in het land geen pin- opnames, overboekingen en stortingen verwerkt kunnen worden.
In Leeuwarden zaten vanochtend zeker tweehonderd medewerkers noodgedwongen met hun armen over elkaar. Toen duidelijk werd dat het probleem niet binnen afzienbare tijd verholpen kon worden, kregen deze personeelsleden te horen dat ze naar huis mochten.
Op het callcenter van de Postbank steeg de werkdruk daarentegen. Cliënten die via de girofoon tevergeefs probeerden hun actuele saldo op te roepen, belden massaal naar de bank. Ook andere vestigingen zijn door de computerstoring getroffen.
Een woordvoerder van de Postbank kon vanochtend niks zeggen over de duur van de computerstoring. ,,Er wordt op dit moment hard aan gewerkt.''
maandag, 11 juni 2001 14:38 uur
Het werkt inmiddels weer, bijna, als vanouds.
Verwijderd
en dit was hun antwoord:Vragen/Opmerkingen : Gisteren, kon ik na de storing wel inloggen, maar werden mijn TAN's niet
geaccepteerd. Vandaag krijg ik afwisselend de melding dat er geen verbinding met de database tot
stand kon worden gebracht of dat mijn code en of gin onjuist zou zijn.
De foutcode die u krijgt, betekent dat uw Girotelnummer, codenummer en/of GIN-code verkeerd is
ingevoerd. Wij adviseren u de nummers goed te controleren en nogmaals in te voeren.
Mocht u nog steeds problemen bij het inloggen ondervinden, dan adviseren wij u telefonisch
contact op te nemen met de Helpdesk Girotel. De medewerkers van onze Helpdesk Girotel zijn graag
bereid om uw problemen op te lossen. De Helpdesk Girotel is bereikbaar van maandag tot en met
vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Het telefoonnummer is
(058) 295 80 08.
Ik heb er dus ook last van gehad, kon vanuit Spanje de Girofoon dus niet bellen, heel irritant als je geld nodig hebt
dan moet je de foutcorrectie van het modem uitzetten en eventueel de volgende extra instelling gebruiken: AT\N0 (=cijfer nul)Op woensdag 13 juni 2001 07:51 schreef xmvl33 het volgende:
als ik het cdtje installeer die ik opgestuurd heb gekregen dan werkt ie perfect, maar doe ik dan een update zoals bij die 'home' staat bij Girotel dan doet doet ie helemaal niks meer, de update doet ie perfect maar ik kan dan helemaal niet meer inbellen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer