"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
DC Female Jack
Mocht je het weten doe mr maar een dm. Ik heb ook nog van dat dpul liggen. Kun je zo op een kabel vast solderen
[ Voor 38% gewijzigd door MrMilco op 03-07-2014 10:34 ]
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Oh dat zou top zijn! Ik zit nu alleen op me werk dus dat wordt naar 5en maar bedankt voor het aanbod in ieder geval.MrMilco schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:33:
Met een schuifmaat m opmeten. Hoe lang de aansluiting is (stukje metaal) en hoe dik die is.
Mocht je het weten doe mr maar een dm. Ik heb ook nog van dat dpul liggen. Kun je zo op een kabel vast solderen
[ Voor 109% gewijzigd door KirovAir op 03-07-2014 10:36 ]
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Geeft niet. Werjze nog even danKirovAir schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:34:
[...]
Oh dat zou top zijn! Ik zit nu alleen op me werk dus dat wordt naar 5en maar bedankt voor het aanbod in ieder geval.
Edit#1
Ik heb hier 2.1x5.5 liggen.
[ Voor 5% gewijzigd door MrMilco op 03-07-2014 11:28 ]
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Lijkt me sterk.AlexanderB schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:05:
Jack 5.5 mm bij 2,1 mm dus.
De 2.1mm jack vindt je vaak op <1A voedingen.
Op >=1A voedingen zit meestal een 2.5mm jack plug.
Op bovenstaande 3.3A voeding is het vrijwel zeker een 2.5mm plug omdat deze meer stroom aankan.
In mijn eigen projecten gebruik ik deze jack socket, omdat daar zowel 2.1mm als 2.5mm pluggen in passen.
edit: @AlexanderB
Idd, er staat 2.1mm..... Ik heb het maar ff doorgestreept
Ik weet dat ze door elkaar gebruikt worden. Het was meer mijn eigen ervaring dat de krachtige voedingen meestal 2.5mm plug hebben, zo ook de standaard powerbricks van Seasonic.
productreview: Seasonic Power Adapter 60 Watt (12V) review door Ploink
[ Voor 27% gewijzigd door Ploink op 06-07-2014 15:37 ]
2.1mm was het dus! Excuses voor de late reactie maar ik heb er eentje kunnen vinden. Bedankt voor de hulp.MrMilco schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 23:11:
Ben je er al achter?
[ Voor 3% gewijzigd door KirovAir op 07-07-2014 12:47 ]