Voor een aantal verkoopmedewerkers ga ik nieuwe laptops aanschaffen, we zouden graag over willen stappen op een Mac Book Pro 13 inch.
Echter is het van belang dat er een teken/ontwerp programma op moet kunnen draaien: Perpectix PX5.
http://www.perspectix.com/
Een aantal specificaties die ik heb ontvangen staan hieronder vermeld:
- Intel 2.0 GHz Core (of compatible)
- 2048 MB Werkgeheugen
- Hardware versnellende Grafische kaart met minstens 256 MB toegewijd Grafisch geheugen (NVIDIA Quadro of ATi FireGL met 1024 MB is aanbevolen). Geen „on Board“ Grafische kaart.
- OpenGL 1.5 compatible Grafics driver (3.0 aanbevolen ) § Monitor met minstens 1600 x 900 resolutie.
MS Windows Vista, 7 or 8 (met de laatste Service Packs)
- Er moet in ieder geval een externe NVidia grafische kaart inzitten.
We zouden graag overgaan op de Mac Book Pro 13 inch, echter vrees ik dat de grafische kaart niet voldoende is, en dan zou ik uitkomen op een Mac Book Pro 15 inch met 2,3 GHz, maar dit scheelt aanzienlijk in de aanschafkosten.
Is het mogelijk om met bovenstaande specificaties, op een Mac Book Pro 13 inch te gaan werken?
Echter is het van belang dat er een teken/ontwerp programma op moet kunnen draaien: Perpectix PX5.
http://www.perspectix.com/
Een aantal specificaties die ik heb ontvangen staan hieronder vermeld:
- Intel 2.0 GHz Core (of compatible)
- 2048 MB Werkgeheugen
- Hardware versnellende Grafische kaart met minstens 256 MB toegewijd Grafisch geheugen (NVIDIA Quadro of ATi FireGL met 1024 MB is aanbevolen). Geen „on Board“ Grafische kaart.
- OpenGL 1.5 compatible Grafics driver (3.0 aanbevolen ) § Monitor met minstens 1600 x 900 resolutie.
MS Windows Vista, 7 or 8 (met de laatste Service Packs)
- Er moet in ieder geval een externe NVidia grafische kaart inzitten.
We zouden graag overgaan op de Mac Book Pro 13 inch, echter vrees ik dat de grafische kaart niet voldoende is, en dan zou ik uitkomen op een Mac Book Pro 15 inch met 2,3 GHz, maar dit scheelt aanzienlijk in de aanschafkosten.
Is het mogelijk om met bovenstaande specificaties, op een Mac Book Pro 13 inch te gaan werken?