hdmi issue via Marantz avr naar Samsung tv - geen signaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 605830

Topicstarter
hoi,

Ik heb een htpc met AMD ATI Radeon HD 6750 aangesloten op een Marantz sr5002 en vervolgens op een samsung le37b650. Ik krijg echter geen beeld of geluid. Zodra ik de tv ontkoppel, dan herkent de avr de htpc prima. Als ik de htpc direct op de tv aansluit werkt dit ook prima.

Alle kabels zijn gecontroleerd en zijn in orde. Ook een camera van canon via de avr aangesloten en vervolgens op de tv via de avr om uit te sluiten dat het aan de avr ligt. Ook dit werkt prima.

Marantz gaf het idee om mijn edid te " overriden" , maar zonder resultaat en moet ik eerlijk zeggen dat dit behoorlijk abracadabra is.

Dit alles is ontstaan na reparatie van mijn avr voor een voedingsprobleem. Niets aan de instellingen en opstelling is veranderd en werkte alles voor die tijd prima.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-07 20:08
Als de handshake issue is ontstaan na reparatie( door Marantz/ selected partner?) en het daarvoor altijd heeft gewerkt, dan is het natuurlijk onzin dat ze je adviseren om de edid te overriden. Er is iets stuk gegaan net voor- of na de voeding reparatie. Zou nog maar eens teruggaan..Dit los je zelf niet op.