• Eddy001
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag naar aanleiding van de BBG GAME ITX systeem mei.
Er staat namelijk dat de gtx 760 niet in een Silverstone Sugo SST-SG08B-Lite past.
Dit terwijl de afmetingen van de 760 volgens specificaties van de kast wel zouden moeten passen.
Hierdoor vertrouw ik het dus niet meer...

Ik ben aan het twijfelen om over te stappen naar deze kast en wil een videokaart hebben onder de 200 euro om erin te zetten die wel past, maar dan moet ik niet voor verrassingen komen te staan :?

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen. De videokaart die ik op het oog heb is: Gigabyte Radeon R9 270X, 2GB .

Is dit een goede keus? Of is er een betere keus wat onder de 200 euro valt. (daarnaast mag de videokaart niet het woordje Gaming erin hebben.. iets met btw teruggaaf enzo :P )

Alvast bedankt !

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:04

InFamous

excommunicado

Op welke resolutie ga je gamen?

Formerly known as Ragdoll

• Eddy001
gewoon full hd 1080p, eventueel in 4k resolutie over 2 jaar, maar ik heb mezelf voorgenomen om wat geld te sparen per maand om over 2 maand een 4k scherm + super pc te kopen XD

[ Voor 85% gewijzigd door Eddy001 op 02-07-2014 22:48 ]

Verwijderd

Dat zal inderdaad wen flinke super pc moeten worden. Al nagedacht over de extreem hoge responstijden van 4k-monitoren? Beetje offtopic, maar gamen lijkt me niet fijn met hoge responstijden.

• Eddy001
Ik speel nu ook op een tv waar veel men over de respons tijd klagen, maar ik speel sowieso niet competetive meer. Speel vanuit de bank met een xbox controller, heb hier nooit last van.