Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Backup software website

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb een vraag, ik heb onlangs een website laten bouwen waar mensen een blog op kunnen starten, omdat er veel gegevens op staan, zoek ik een software die automatisch elke nacht een update voor me maakt.

Aangezien ik hier niet in thuis ben vroeg ik mij af of iemand mij iets kan aanraden:

Alvast bedankt!

Jos

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen is het wel handig om te weten hoe je blog gemaakt is. Ik ga er even vanuit dat je een van de standaardpakketen hiervoor hebt. Deze zullen bijna allemaal wel een tooltje hebben om backups te maken.

Zoek eens naar de plugins daarvoor om te zien welke je kunt gebruiken. Maar als je hier hulp wilt, zul je toch iets meer info moeten geven, want er echt iets zinnigs over zeggen is lastig.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke tools heb je al bekeken, onderzocht, geprobeerd? Waarom werkten die niet, wat mist er? (Test natuurlijk zowel backuppen als restoren).

Dat is stap 1, voor het openen van een topic.

Daarnaast kunnen we inderdaad niets zeggen zonder iets te weten over de gebruikte software. Vooralsnog weten we niet eens welk OS er wordt gebruikt, laat staan hoe de data en de configuratie zijn opgeslagen dus kunnen niets zeggen over hoe dat te backuppen ;)

Er valt dus vooralsnog niet te helpen. Ik stel dus voor dat je eerst zelf tools onderzoekt en zo nodig een nieuw topic start met meer informatie over (waarom de geprobeerde tools niet voldoen en) de precieze context.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.