Beste Forumleden, omdat ik het komende schooljaar een opleiding ict ga doen, heb ik een laptop nodig. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het uikiezen van een laptop. Ik heb zelf uiteraard ook onderzoek gedaan en ben op de volgende laptop gekomen:
pricewatch: MSI Classic CR61 2M-856NL
Ik ben tot deze laptop gekomen omdat er een intel core i5 4210 inzat en 8 GB ram, de prijs vond ik ook erg netjes voor deze laptop. Ik hoor graag jullie mening!
Mijn laptop moet minimaal aan de volgende specificaties voldoen;
Intel core i5 4xxx
15" (lekker compact, omdat ik de laptop meeneem)
6 GB Werkgeheugen
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is puur bedoelt voor school, dus gamen is niet van toepassing. Dat doe ik lekker op mijn PC. Hij moet lekker vlot zijn. En daarom zet ik er zelf ook een Solid State Drive bij. Dat is overigens exclusief van mijn budget voor de laptop.
Wat is je budget?
De laptop mag maximaal 600,- gaan kosten.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Jazeker, hij bedoelt voor mijn opleiding en gaat dus elke dag mee naar school. Compact moet hij dus zeker zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zat te denken aan het merk MSI of Asus. Ik sta altijd open voor andere merken!
Ik hoop nogmaals dat jullie me kunnen helpen met het uitkiezen van een laptop
pricewatch: MSI Classic CR61 2M-856NL
Ik ben tot deze laptop gekomen omdat er een intel core i5 4210 inzat en 8 GB ram, de prijs vond ik ook erg netjes voor deze laptop. Ik hoor graag jullie mening!
Mijn laptop moet minimaal aan de volgende specificaties voldoen;
Intel core i5 4xxx
15" (lekker compact, omdat ik de laptop meeneem)
6 GB Werkgeheugen
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is puur bedoelt voor school, dus gamen is niet van toepassing. Dat doe ik lekker op mijn PC. Hij moet lekker vlot zijn. En daarom zet ik er zelf ook een Solid State Drive bij. Dat is overigens exclusief van mijn budget voor de laptop.
Wat is je budget?
De laptop mag maximaal 600,- gaan kosten.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Jazeker, hij bedoelt voor mijn opleiding en gaat dus elke dag mee naar school. Compact moet hij dus zeker zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zat te denken aan het merk MSI of Asus. Ik sta altijd open voor andere merken!
Ik hoop nogmaals dat jullie me kunnen helpen met het uitkiezen van een laptop