wie wil er spelen met vloeibaar stikstof

Pagina: 1
Acties:

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik wil in aug. weer een experiment met vloeibaar stikstof ( -196) gaan doen. Ik kan hier heel gemakelijk aan komen via de Technische Universiteit Eindhoven. Ik kan me voor stellen dat er meerdere mensen dit graag zouden willen proberen maar helaas niet de mogelijkheid hebben om dit te doen. Daarom wil ik een paar van jullie uitnodigen om ook deel te nemen in dit experiment. Ze kunnen dan proberen hun hardware over te clocken tot het maximum. Als je mee wilt doen meel dan en zeg meteen wat voor hardware je zou willen overclocken. Je moet wel je eigen opstelling bouwen en meenemen.
M.H.L.M.v.d.tillaart@student.tue.nl http://www.tue.nl/cursor/bastiaan/jaargang42/cursor10/ruis.shtml

Acer 1501 : P4 bak

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:09
COOOOOOL!! ;) ;) ;) ;) ;)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

mm ik ben misschien wel geinterreseerd met celeron300 maar misschien ook met athlon 900 alhoewel ik niet zeker weet of die laatse verstandig is maar je kan wel snelheidje krijgen :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb nog wel een pentium 120 waarvan ik wil zien of ie op 263 kan (3.5x75 ; max. van mobo)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

foutje

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS