Hey, ik zoek een nieuwe gaming laptop en ik zat te denken aan bovenstaande modellen.
Linkies hier:
W230SS
W355SS
W370SS
Alle specs die er voor het grootste gedeelte toe doen zijn hetzelfde in principe, behalve natuurlijk de grootte.
Ik ben van plan om los te kopen (stuk goedkoper):
512GB Crucial MX100
8GB willekeurig RAM (goedkoopste)
i3-4000M (lijkt me genoeg voor een 860M eerlijk gezegd, en ik kan er een via eBay voor €60 krijgen)
Ik ben vooral van plan om het voor gaming te gebruiken, maar ook voor schooldoeleinden
(Google Docs) en YouTube etc.
Meenemen zal niet vaak gebeuren, alleen gebruik op de bank. Gewicht is geen probleem omdat ik gewend ben aan een laptop die nog zwaarder is dan het 17.3" model.
Het probleem is, 13.3" lijkt me te klein, maar het is wel het enige model met een fatsoenlijk scherm. Heeft iemand ervaring met 13.3" laptops en kan diegene mij vertellen hoe dit is?
Kunnen mensen mij misschien tips geven mbt. deze modellen of mij evt. een ander model aanraden?
Mijn budget is liefst onder de €1000, als ik echt iets beters kan krijgen voor meer, maximaal €1300.
Much appreciated GoT
Edit:
Hier zijn reviews van iedere optie die ik genoemd heb:
W230SS review
W355SS review
W370SS review
Linkies hier:
W230SS
W355SS
W370SS
Alle specs die er voor het grootste gedeelte toe doen zijn hetzelfde in principe, behalve natuurlijk de grootte.
Ik ben van plan om los te kopen (stuk goedkoper):
512GB Crucial MX100
8GB willekeurig RAM (goedkoopste)
i3-4000M (lijkt me genoeg voor een 860M eerlijk gezegd, en ik kan er een via eBay voor €60 krijgen)
Ik ben vooral van plan om het voor gaming te gebruiken, maar ook voor schooldoeleinden
(Google Docs) en YouTube etc.
Meenemen zal niet vaak gebeuren, alleen gebruik op de bank. Gewicht is geen probleem omdat ik gewend ben aan een laptop die nog zwaarder is dan het 17.3" model.
Het probleem is, 13.3" lijkt me te klein, maar het is wel het enige model met een fatsoenlijk scherm. Heeft iemand ervaring met 13.3" laptops en kan diegene mij vertellen hoe dit is?
Kunnen mensen mij misschien tips geven mbt. deze modellen of mij evt. een ander model aanraden?
Mijn budget is liefst onder de €1000, als ik echt iets beters kan krijgen voor meer, maximaal €1300.
Much appreciated GoT
Edit:
Hier zijn reviews van iedere optie die ik genoemd heb:
W230SS review
W355SS review
W370SS review
[ Voor 18% gewijzigd door TweakingRens op 02-07-2014 18:10 ]
Wat grappig! Niet grappig van 'ha-ha', maar meer van 'Goh wat interessant' soort van grappig.