Correctie Acer G236HLB en G236HLHbid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:05
Volgens mij is er een fout met de Acer G236HLB en G236HLHbid, want beiden verkopen ze eigenlijk hetzelfde product, en zelfs de winkels in de prijslijsten noemen het G236HLHbid.

tweakers.netUM.VG6EE.H01 (G236HLHbid)UM.VG6EE.H02 (G236HLB)
google.nlUM.VG6EE.H01 (G236HLHbid)UM.VG6EE.H02 (G236HLHbid)
beslist.nlUM.VG6EE.H01 (G236HLHbid)UM.VG6EE.H02 (G236HLHbid)

Uit dit overzicht trek ik de conclusie dat de UM.VG6EE.H01 (G236HLHbid) in ieder geval wel DVI-D heeft, en of er aub een correctie gedaan kan worden in de pricewatch.

Het enige verschil is denk ik dat de H02 verticaal kantelbaar/verstelbaar is. (vergelijk)

Uit eigen ervaring heb ik een monitor besteld op deze manier:
  1. Tweakers pricewatchG236HLB (UM.VG6EE.H01) bekeken
  2. Coolblue.nl G236HLHBID (UM.VG6EE.H01) besteld
  3. UM.VG6EE.H02 thuis geleverd. Ook goed hoor, beter zelfs :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2UCLwKls.jpg

Het benamings systeem van Acer vind ik maar verwarrend. Ook raar dat er geen product pagina van is op de Acer website 8)7

Ter motivatie van deze uitvoerige post, zelf zocht ik in de pricewatch naar een monitor met DVI, dus was ik serieus bang dat ik per ongeluk een product had besteld zonder DVI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Acer <3

Nee, Acer is niet altijd duidelijk met hun naamschema's. Kan best zijn dat de H02 hetzelfde is dan de H01, maar dan uit een andere productierun (met bijvoorbeeld een ander scherm erin, of een board vervangen oid).

De shops die aan de H01 staan gekoppeld, geven allemaal aan dat deze DVI-D heeft, dus daar ga ik maar vanuit (en heb ik ook gelijk aangepast in de Pricewatch).

Over het al dan niet verticaal kantelbaar zijn, kan ik niet zo heel veel vinden, dus voorlopig laat ik het zo staan. De H02 die jij geleverd hebt, is dus wel verticaal kantelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:05
Ja, ik kan bevestigen dat de H02 die ik nu heb tenminste wel verticaal kantelbaar is.