Volgens mij is er een fout met de Acer G236HLB en G236HLHbid, want beiden verkopen ze eigenlijk hetzelfde product, en zelfs de winkels in de prijslijsten noemen het G236HLHbid.
Uit dit overzicht trek ik de conclusie dat de UM.VG6EE.H01 (G236HLHbid) in ieder geval wel DVI-D heeft, en of er aub een correctie gedaan kan worden in de pricewatch.
Het enige verschil is denk ik dat de H02 verticaal kantelbaar/verstelbaar is. (vergelijk)
Uit eigen ervaring heb ik een monitor besteld op deze manier:
Het benamings systeem van Acer vind ik maar verwarrend. Ook raar dat er geen product pagina van is op de Acer website
Ter motivatie van deze uitvoerige post, zelf zocht ik in de pricewatch naar een monitor met DVI, dus was ik serieus bang dat ik per ongeluk een product had besteld zonder DVI...
tweakers.net | UM.VG6EE.H01 (G236HLHbid) | UM.VG6EE.H02 (G236HLB) |
google.nl | UM.VG6EE.H01 (G236HLHbid) | UM.VG6EE.H02 (G236HLHbid) |
beslist.nl | UM.VG6EE.H01 (G236HLHbid) | UM.VG6EE.H02 (G236HLHbid) |
Uit dit overzicht trek ik de conclusie dat de UM.VG6EE.H01 (G236HLHbid) in ieder geval wel DVI-D heeft, en of er aub een correctie gedaan kan worden in de pricewatch.
Het enige verschil is denk ik dat de H02 verticaal kantelbaar/verstelbaar is. (vergelijk)
Uit eigen ervaring heb ik een monitor besteld op deze manier:
- Tweakers pricewatchG236HLB (UM.VG6EE.H01) bekeken
- Coolblue.nl G236HLHBID (UM.VG6EE.H01) besteld
- UM.VG6EE.H02 thuis geleverd. Ook goed hoor, beter zelfs

Het benamings systeem van Acer vind ik maar verwarrend. Ook raar dat er geen product pagina van is op de Acer website

Ter motivatie van deze uitvoerige post, zelf zocht ik in de pricewatch naar een monitor met DVI, dus was ik serieus bang dat ik per ongeluk een product had besteld zonder DVI...