Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ariette04
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik hoop niet dat mijn vraag al eerder gesteld is, ik kon het iig niet terug vinden.

Mijn vraag is, zoals hierboven ook te lezen, hoe ik mijn keus kan maken uit 3 tablets die nu op mijn lijstje staan.
De 3 tablets: - Sony Xperia Z2
- Apple Ipad Air
- Samsung TabPro (10.1)

Ik ben zelf niet echt een fan van Apple, heb ook geen Iphone maar een Samsung telefoon. Maar ik zag dat de review voor de Apple Ipad Air wel heel erg goed was. Het prijsverschil maakt me niet zoveel uit, bij de Sony Xperia Z2 was dat namelijk 1 van de opmerkingen waarom deze iets minder goed werd beoordeeld.

Hebben jullie tips waar ik nog op kan letten of op kan selecteren? Ik heb totaal geen verstand van tablets, dus ga altijd af op reviews, maar daarmee kom ik in dit geval niet veel verder.

Alvast bedankt!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11 09:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Vraag je altijd 1 ding af om te beginnen: waar ga je hem voor gebruiken? Watvoor apps heb je daarvoor nodig? Aan de hand hiervan zou ik een keuze maken iOS of Android.

Als je voor Android gaat; ga dan met beide 'spelen' in de winkel; handson werkt gewoon het beste.

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:51
Als je voor de TabPro gaat is de Note 10.1 2014 edition ook een overweging. Zit nu een cashback op van 100 euro. Zie https://www.samsung.com/n...ils.html?id=64BLAUR9LZTJZ

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E