Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksummenors
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-07 14:26
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een mooie locatie waar je een lanparty kunt houden tussen de 20 en 40 mensen. Dit zijn allemaal mensen binnen de vrienden kring, nadeel hiervan is dat we natuurlijk zo goedkoop mogelijk zoeken. Weet iemand misschien een locatie waar ik eens kan vragen in regio Utrecht/Amersfoort? Laat me dat aub weten ben erg geintereseert.

Ik heb al contact opgenomen met enkele collega's, vrienden en de gemeenten maar die verwees me naar een sport zaal, maar die vragen zulke hogen prijzen dat we veel van onze groep zullen missen :+ . We hebben het voorheen altijd bij iemand thuis gedaan, maar aangezien het blijft groeien past het niet meer.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Gydo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
Wat je zou kunnen proberen is bij plaatselijke verenigingen te vragen of het bij hun zou kunnen.
Dan bedoel ik vooral: Voetbalkantines, misschien de bar-accomodatie van een schietvereniging of wellicht een loods van een ander groot bedrijf.

Waar ik vandaan kom hadden we 2x per jaar een LAN in de bar-accomodatie van de plaatselijke schietvereniging (Prins Hendrik in Maassluis), en toen die LAN te groot werd zijn ze over gegaan op een loods van een bloemenkweker :).

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksummenors
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-07 14:26
Klopt ik heb inderdaad al 2 Voetbal clubs benaadert en die wilde dat helaas niet omdat ze constand iemand aanwezig wilde hebben. Bedankt voor de tip! Een bar-accomodatie of schietvereniging nog niet gevraagd of naar gekeken.

Vandaar ook dat ik het hier vraag in de hoop met goede ideeen of iemand die al een locatie weet!

Thanks voor je snelle reactie!

Met vriendelijke groet,
Gydo

[ Voor 14% gewijzigd door darksummenors op 02-07-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
Ikzelf zoek altijd naar scouting groepen. Die hebben vaak hun accomodotie te huur en soms met wifi internet erbij.

Je kan eens kijken naar scoutingclubs die hun panden verhuren.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!