Ik heb hier een vreemd probleem met mijn tv, maar eerst even de specs:
- Windows 8.1
- Nvidia EVGA gtx 560 ti
- verbonden met mini hdmi naar hdmi
- tv 42LA6208
De tv werkt goed en wordt herkent, totdat ik de tv uit zet, terwijl de pc aan blijft staan. Zodra ik de tv weer aan zet, komt de melding geen signaal op aangesloten bron op de tv te staan, geen beeld dus. Als ik de hdmi kabel er dan uit haal, even wacht en dan weer aansluit, wordt er beeld weergegeven. Heel vervelend om dus elke keer de kabel opnieuw aan te sluiten als ik tv uit en aan zet.
Wat heb ik al geprobeerd:
-nieuwste nvidia driver geinstalleerd/herinstallatie videokaart drivers
-link state power management uitzetten bij power options
-in nvidia configuratiescherm beeldschermen gedetecteerd.
-rigoreuze beeldscherm detectie aangezet in nvidia instellingen.
-andere hdmi aansluiting op tv geprobeerd.
Toch blijft het probleem bestaan, ik heb het idee dat de videokaart niet goed zoekt naar beeldschermen nadat het scherm te lang is uit geweest.
- Windows 8.1
- Nvidia EVGA gtx 560 ti
- verbonden met mini hdmi naar hdmi
- tv 42LA6208
De tv werkt goed en wordt herkent, totdat ik de tv uit zet, terwijl de pc aan blijft staan. Zodra ik de tv weer aan zet, komt de melding geen signaal op aangesloten bron op de tv te staan, geen beeld dus. Als ik de hdmi kabel er dan uit haal, even wacht en dan weer aansluit, wordt er beeld weergegeven. Heel vervelend om dus elke keer de kabel opnieuw aan te sluiten als ik tv uit en aan zet.
Wat heb ik al geprobeerd:
-nieuwste nvidia driver geinstalleerd/herinstallatie videokaart drivers
-link state power management uitzetten bij power options
-in nvidia configuratiescherm beeldschermen gedetecteerd.
-rigoreuze beeldscherm detectie aangezet in nvidia instellingen.
-andere hdmi aansluiting op tv geprobeerd.
Toch blijft het probleem bestaan, ik heb het idee dat de videokaart niet goed zoekt naar beeldschermen nadat het scherm te lang is uit geweest.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .