Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag spellen zoals arma 3 kunnen doen, vooral voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de maximumprijs is 900,- inclusief verzendkosten, maar het liefst rond de 750,- tot 850,- want ik moet ook nog een goeie gamemuis aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb niet echt verstand van videokaarten etc. weet wel dat een pc bouwen veel meer eurie's bespaart dan een kant en klare kopen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee zolang ik maar het maximale uit de computer kan halen, als het kan geluidsniveau een beetje laag houden
Ga je overklokken?
als het kan,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag spellen zoals arma 3 kunnen doen, vooral voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de maximumprijs is 900,- inclusief verzendkosten, maar het liefst rond de 750,- tot 850,- want ik moet ook nog een goeie gamemuis aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb niet echt verstand van videokaarten etc. weet wel dat een pc bouwen veel meer eurie's bespaart dan een kant en klare kopen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee zolang ik maar het maximale uit de computer kan halen, als het kan geluidsniveau een beetje laag houden
Ga je overklokken?
als het kan,