Beste tweakers,
Ik heb op dit moment een GTX 560 ti FPB liggen die ik graag in een mini-itx behuizing wil zetten.
Ook wil ik hier een mini itx bord met een gemiddelde processor inzetten die niet al te duur is, maar waar toch mee gegamed kan worden. Ik doel op een quad core. Alle onderdelen mogen tweedehands zijn, dit om kosten te besparen. Het is de bedoeling om deze pc in 2-5 maanden te bouwen (tenzij iemand zijn spul voor een spot prijs wilt verkopen)
Wat ik heb:
GTX 560 ti FPB
Mijn vraag is dus:
Wat is een degelijke Cpu?
Welk moederbord past hier bij?
hoeveel watt is aangeraden voor een voeding(toekomstige videokaarten)
Aan kosten wil ik ongeveer 250-350 uitgeven. 400 is het maximale.
Verder maakt het niet uit welk merk alles is. Ook neem ik genoegen met een HDD van 750GB
Wees creatief en verras me met een rig
Ik heb op dit moment een GTX 560 ti FPB liggen die ik graag in een mini-itx behuizing wil zetten.
Ook wil ik hier een mini itx bord met een gemiddelde processor inzetten die niet al te duur is, maar waar toch mee gegamed kan worden. Ik doel op een quad core. Alle onderdelen mogen tweedehands zijn, dit om kosten te besparen. Het is de bedoeling om deze pc in 2-5 maanden te bouwen (tenzij iemand zijn spul voor een spot prijs wilt verkopen)
Wat ik heb:
GTX 560 ti FPB
Mijn vraag is dus:
Wat is een degelijke Cpu?
Welk moederbord past hier bij?
hoeveel watt is aangeraden voor een voeding(toekomstige videokaarten)
Aan kosten wil ik ongeveer 250-350 uitgeven. 400 is het maximale.
Verder maakt het niet uit welk merk alles is. Ook neem ik genoegen met een HDD van 750GB
Wees creatief en verras me met een rig

[ Voor 14% gewijzigd door Hawkyscrub op 01-07-2014 22:15 ]