hallo allemaal!
ik heb even uw hulp nodig bij het maken van een wifi hotspot!
waarom heb ik een hotspot nodig? ik wil vanaf mijn pc de wifi delen naar mijn telefoon die ook op zolder is!
mijn pc zit op de LAN kabel.
wat zijn de stappen die ik heb uitgevoerd:
netwerkcentrum -> delen -> andere netwerkgebruikers toestaan te gebruiken
vervolgens heb ik CMD opgestart als administrator en heb ik de volgende commands toegevoegd
netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid=sitecomHotspot key=MIJNWACHTWOORD
netsh wlan start hostednetwork
netsh wlan show hostednetwork
volgens de tutorial zou ik nu gewoon kunnen inloggen. in mijn lijstje met draadloze verbindingen staat nu ook wel sitecomHotspot maar als ik wil inloggen blijft mijn telefoon maar laden en laden zonder maar te verbinden!
hoe te fixen?
edit: als ik op een android toestel probeer in te loggen blijft hij haken op: ip adres ophalen...
edit 2: als ik kijk bij netwerkcentrum staat er bij ethernet (waar ik op zit)
wi-fi (wel duidelijk lijkt mij)
en LAN-verbinding *4 (die is nieuw en er staat onder SitecomHotspot is dat die hotspot? want die moet op wifi)
ik heb even uw hulp nodig bij het maken van een wifi hotspot!
waarom heb ik een hotspot nodig? ik wil vanaf mijn pc de wifi delen naar mijn telefoon die ook op zolder is!
mijn pc zit op de LAN kabel.
wat zijn de stappen die ik heb uitgevoerd:
netwerkcentrum -> delen -> andere netwerkgebruikers toestaan te gebruiken
vervolgens heb ik CMD opgestart als administrator en heb ik de volgende commands toegevoegd
netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid=sitecomHotspot key=MIJNWACHTWOORD
netsh wlan start hostednetwork
netsh wlan show hostednetwork
volgens de tutorial zou ik nu gewoon kunnen inloggen. in mijn lijstje met draadloze verbindingen staat nu ook wel sitecomHotspot maar als ik wil inloggen blijft mijn telefoon maar laden en laden zonder maar te verbinden!
hoe te fixen?
edit: als ik op een android toestel probeer in te loggen blijft hij haken op: ip adres ophalen...
edit 2: als ik kijk bij netwerkcentrum staat er bij ethernet (waar ik op zit)
wi-fi (wel duidelijk lijkt mij)
en LAN-verbinding *4 (die is nieuw en er staat onder SitecomHotspot is dat die hotspot? want die moet op wifi)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 21:54 ]