Ik heb een s235hl monitor van Acer. Ik ben van plan om een 3 arm Vesa bureau mount te gaan kopen. Alleen om hier beeldschermen aan te bevestigen heb ik een Vesa socket nodig. Alleen die zit niet op mijn monitor. Heeft iemand een idee hoe je toch een Vesa socket krijgt op een niet Vesa monitor?
Gaatjes boren en hopen dat je niet te diep gaat.
M.a.w.: niet.
M.a.w.: niet.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Achterkant eraf
Vesa-mount erop
Gaatjes boren
Schroeven, bouten, hele handel eraan
Of sterke dubbelzijdige tape
Vesa-mount erop
Gaatjes boren
Schroeven, bouten, hele handel eraan
Of sterke dubbelzijdige tape
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Houten plank op de achterkant lijmen. en schroeven in de houten plank (of iets netters, maar je snapt het )
Daarnaast lijkt het op afbeeldingen alsof alle aansluitingen in de voet zitten. Normaliter verwijder je de voet als je scherm opgehangen wordt, maar dat kan bij dit scherm dus ook niet.
Life is not about specs, it is about joy!
Is er niet iets van een "harnas" ofzo wat ik op de hoeken van mn beeldscherm kan vast zetten die dan allemaal naar het midden gaan waar je dan een vesa socket op kan dan?thijsmons schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:47:
Ik heb een s235hl monitor van Acer. Ik ben van plan om een 3 arm Vesa bureau mount te gaan kopen. Alleen om hier beeldschermen aan te bevestigen heb ik een Vesa socket nodig. Alleen die zit niet op mijn monitor. Heeft iemand een idee hoe je toch een Vesa socket krijgt op een niet Vesa monitor?
Jawel, zoiets krijg je dan: http://www.innovativeesse...rsion-bracket-p-1024.html
Maar een nieuwe monitor mét vesa gaat hard dezelfde kant op qua prijs tegenwoordig.
Maar een nieuwe monitor mét vesa gaat hard dezelfde kant op qua prijs tegenwoordig.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik zou idd ook zeggen: koop wat nieuwe schermen. Alles lijkt idd in de voet te zitten, dus mij lijkt de voet eraf trekken geen heel slim idee.
Leuke, vergelijkbare beeldschermpjes heb je al voor 110 euro: pricewatch: BenQ GW2265M Zwart
Dat lijkt mij een factor erg veel makkelijker dan lopen prutsen met allerlei redneck oplossingen.
Leuke, vergelijkbare beeldschermpjes heb je al voor 110 euro: pricewatch: BenQ GW2265M Zwart
Dat lijkt mij een factor erg veel makkelijker dan lopen prutsen met allerlei redneck oplossingen.
People as things, that’s where it starts.
Pagina: 1