Ik heb de Philips 231TE4L Black gekocht in Nederland en voor een half jaar gebruikt icm computer (via VGA kabel), DVD (HDMI) en TV (Digitenne). Gedurende deze periode werkte alles naar wens, het is geen grote / luxe tv maar het was genoeg.
Inmiddels ben ik verhuisd naar Californie en heb ik de TV meegenomen in zijn originele doos. Aangezien dit model gemaakt is in 2011, 110-240V/50/60Hz ondersteunt, verwachte ik geen problemen in de VS (NTSC).
Ik krijg echter nu niets te zien, geen logo of opstart menu.
Als de TV aanstaat (stroom, uit StandBy) dan heb ik het volgende geprobeerd om beeld te krijgen:
De VGA en HDMI kabels werken met een andere TV hier, wisselen van laptop maakt ook niet uit.
Zonder beeld is het erg lastig om Factory Reset te doen. De handleiding (link) geeft geen volledig menu weer dus blind door het menu lopen is niet te doen.
Wat nu?
Inmiddels ben ik verhuisd naar Californie en heb ik de TV meegenomen in zijn originele doos. Aangezien dit model gemaakt is in 2011, 110-240V/50/60Hz ondersteunt, verwachte ik geen problemen in de VS (NTSC).
Ik krijg echter nu niets te zien, geen logo of opstart menu.
Als de TV aanstaat (stroom, uit StandBy) dan heb ik het volgende geprobeerd om beeld te krijgen:
- Aansluiting via VGA kabel met laptop - leeg scherm
- Aansluiting via HDMI kabel met laptop - leeg scherm echter de TV wordt wel herkend en er is geluid
- USB geheugenstick met foto's erop - leeg scherm (echter ik weet niet 100% zeker of dit zo werkt)
- COAX - niet beschikbaar.
- component (Y/Pr/Pb) - mijn decoder heeft composiet (Video/L/R), geprobeerd maar nog steeds leeg scherm.
- SCART - kan ik niet testen, geen kabel/bron
De VGA en HDMI kabels werken met een andere TV hier, wisselen van laptop maakt ook niet uit.
Zonder beeld is het erg lastig om Factory Reset te doen. De handleiding (link) geeft geen volledig menu weer dus blind door het menu lopen is niet te doen.
Wat nu?
GMT-8