Beste mensen ik heb van de week van iemand een mini laptop gekregen. Men vond het een waardeloos apparaat en men gebruikte liever de ipad.
En terecht natuurlijk het ding is langzaam en er staat windows 7 op wat echt veel te veel is voor zon klein ding
.
Het betreft een aspire one d270 limited edition

Specs:
CPU - Intel Atom N2600 1.6 GHz
Geheugen - 1 GB DDR3
Nou vroeg men aan mij of er nog iets mee te beginnen was, waarop ik zij: "Nou nee die mini laptops zijn ronduit waardeloos"
Nou is dat mijn vraag, zijn ze wel waardeloos. Weet iemand nog een leuk doel voor deze mini laptops. Ik kom er wel vaker mee in aanraking en ik kan er eigenlijk niks mee
. Als je er windows 7 op zet dan kunnen ze dat net aan draaien. Laat staan dat men erop gaat internetten etc. Een gemiddelde tablet is sneller en soepeler.
Is er een manier om win7/ win8 te optimaliseren zodat deze wel snel en vloeiend draaien. Of kent iemand een leuk besturingssysteem wat op deze dingen wel goed draait.
Ik zit zelf te denken aan Chromium OS.
Graag hoor ik jullie mening hierover!
En terecht natuurlijk het ding is langzaam en er staat windows 7 op wat echt veel te veel is voor zon klein ding
Het betreft een aspire one d270 limited edition

Specs:
CPU - Intel Atom N2600 1.6 GHz
Geheugen - 1 GB DDR3
Nou vroeg men aan mij of er nog iets mee te beginnen was, waarop ik zij: "Nou nee die mini laptops zijn ronduit waardeloos"
Nou is dat mijn vraag, zijn ze wel waardeloos. Weet iemand nog een leuk doel voor deze mini laptops. Ik kom er wel vaker mee in aanraking en ik kan er eigenlijk niks mee
Is er een manier om win7/ win8 te optimaliseren zodat deze wel snel en vloeiend draaien. Of kent iemand een leuk besturingssysteem wat op deze dingen wel goed draait.
Ik zit zelf te denken aan Chromium OS.
Graag hoor ik jullie mening hierover!
sirwilliam