Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Twijfel tussen een MSI of een ASUS?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker,

Om mee te beginnen ben ik van plan een nieuwe laptop te gaan kopen. Maar ik zou graag nog wat advies willen.

Ik heb een prijsklasse van ongeveer 900/1000 euro. Mijn voorkeur gaat voor de merken MSI/ASUS. Deze laptop zal ik in een rugzak vaker meeslepen, vandaar maar 15.6". Ook ga ik liever voor NVIDIA als AMD als het over de grafische kaart gaat.

Verder heb ik voorkeuren, zoals: 8GB DDR3, USB 3.0, 1920*1080 en een SSD (naast een HDD).

(In mijn vrije tijd wil ik hier ook wel op kunnen gamen, maar dit zullen nooit zware spellen zijn.)

Zelf heb ik al wat vergeleken en kwam ik hierop uit:
- pricewatch: MSI GP60 2PE-068NL
Of de:
- pricewatch: Asus N550JV-CN270H
Maar omdat deze dus geen SSD bevat wil ik die er dan los bijkopen en i.p.v. de DVD speler erin zetten:
pricewatch: Crucial MX100 128GB
http://hddcaddy.com/nl/as...550-n550jv-hdd-caddy.html

Nu heb ik zelf geen ervaring met het prutsen aan een laptop o.i.d., daarom zou ik graag wat advies willen over wat nu een verstandige keuze is. Of misschien suggesties of tips aan mij wat slimmer is om te doen/voor te gaan.

Alvast bedankt!

Mathieu

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 16:08 ]

• jerjer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-11 23:45
Er staan filmpjes op youtube hoe je je dvd speler in een hdd caddy kan veranderen. Dit is niet zon grote moeite. Als je dan zoekt op Asus N550 krijg je filmpjes genoeg, als je niet ziet hoe je je dvd speler eruit kan je kijken hoe ze de laptop uit elkaar halen. Dit gaat op dezelfde manier alleen dan met de dvd speler. Aan een gtx 740 denk ik dat je daar genoeg aan hebt. Ik zou de voorkeur geven aan de Asus.