Euhm ... dat is niet te zien, waarom moet ie openblijven dan
Case closed toch 
Maar we kunnen daar natuurlijk een discussie over starten
. Openemen in je Profile ofzow, dan kan iedereen het zien.
Maar als je zoekt op username en topicstarter, en je bladert dat een beetje door ... dan kun je je slotjes wel tellen
Maar we kunnen daar natuurlijk een discussie over starten
Maar als je zoekt op username en topicstarter, en je bladert dat een beetje door ... dan kun je je slotjes wel tellen
Het gaat er eigenlijk om dat ik het aantal waarschuwingen wel eens zou willen zien..
Misschien een idee om automatisch waarschuwingsmailtjes te versturen?
Misschien een idee om automatisch waarschuwingsmailtjes te versturen?
[topic=94996]
en
[topic=159614]
Ik heb er 4 geloof ik (ééntje in SU niet meegerekend uiteraard), maar open niet vaak een topic.
en
[topic=159614]
Ik heb er 4 geloof ik (ééntje in SU niet meegerekend uiteraard), maar open niet vaak een topic.
Maar bijvoorbeeld usernotes?
ik zou toch wel erg graag willen weten wat er allemaal over mij staat daar (niet dat ik denk dat ik er persoonlijk veel heb)
ik zou toch wel erg graag willen weten wat er allemaal over mij staat daar (niet dat ik denk dat ik er persoonlijk veel heb)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Dat vertellen ze niet, dat is al VAAK aan de orde geweest, en ze hoeven het ook niet te vertellen.
(ohjee, hoor ik daar in de verte Billy Jean, oooooouuuuuuuuw, Whoooo!!)
(ohjee, hoor ik daar in de verte Billy Jean, oooooouuuuuuuuw, Whoooo!!)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Mwoah opzich een pagina waar jij zelf alleen kunt kijken wat je statistieken zijn zou wel koel zijn.. Posts per maand, per dag, grafiekjes per uur enzo, hoeveel slotjes, aantal usernotes..
/me heeft 2 sloten
/me heeft 2 sloten
Het is misschien leuke feature voor .juli GoT update!
Klein linkje bij profile (alleen te zien voor de persoon zelf) "klik"
Waarschuwingen: x
Slotjes: x
Moved: x
Altered by mods: x
ofzo..
Klein linkje bij profile (alleen te zien voor de persoon zelf) "klik"
Waarschuwingen: x
Slotjes: x
Moved: x
Altered by mods: x
ofzo..
http://mrfloris.com
Ik zou mijn usernotes niet eens willen weten, als ik me teveel misdraag krijg ik het wel via GoT/ICQ/IRC/meel te horen. Ook positieve wil ik niet weten, want wat niet weet wat niet deert.
Je loopt kans dat mensen dan naast hun schoenen gaan lopen en lopen opscheppen over hun (positieve) usernotes net zoals hun aantal posts.
Ook loop je de kans dat mensen hoop kunnen krijgen om eventueel in aanmerking te kunnen komen om lid te worden van de crew.
Ik denk dat het niet zo verstandig is om het allemaal te laten zien, want dan spelen emoties een nog grotere rol en die zijn er al genoeg hier (lees: "Waarom is mijn topic dicht", "Sjees, -vul hier een naam in- wat ben jij een *piep* dat je zoiets doet", "Wat zijn jullie inconsequent zeg" blabla en vooral niet de flames vergeten)
En slotjes kan je idd wel via de search opzoeken, maar wat schiet je daarmee op om je aantal slotjes te weten?
Edit:
Ow ja, waarschuwingen zo ik wel willen weten, zodat ik mijn gedrag dan kan aanpassen.
Je loopt kans dat mensen dan naast hun schoenen gaan lopen en lopen opscheppen over hun (positieve) usernotes net zoals hun aantal posts.
Ook loop je de kans dat mensen hoop kunnen krijgen om eventueel in aanmerking te kunnen komen om lid te worden van de crew.
Ik denk dat het niet zo verstandig is om het allemaal te laten zien, want dan spelen emoties een nog grotere rol en die zijn er al genoeg hier (lees: "Waarom is mijn topic dicht", "Sjees, -vul hier een naam in- wat ben jij een *piep* dat je zoiets doet", "Wat zijn jullie inconsequent zeg" blabla en vooral niet de flames vergeten)
En slotjes kan je idd wel via de search opzoeken, maar wat schiet je daarmee op om je aantal slotjes te weten?
Edit:
Ow ja, waarschuwingen zo ik wel willen weten, zodat ik mijn gedrag dan kan aanpassen.
Nieuw, nu met Twitter
Ja, en bij de notes over jou zal zeker wel iets over het 'Belgen' topic enzo staanOp maandag 11 juni 2001 02:20 schreef sproggle het volgende:
Mwoah opzich een pagina waar jij zelf alleen kunt kijken wat je statistieken zijn zou wel koel zijn.. Posts per maand, per dag, grafiekjes per uur enzo, hoeveel slotjes, aantal usernotes..
/me heeft 2 sloten
Ik ben lekker nog nooit stout geweest
Precies...Op maandag 11 juni 2001 03:07 schreef xfile het volgende:
Ik zou mijn usernotes niet eens willen weten, als ik me teveel misdraag krijg ik het wel via GoT/ICQ/IRC/meel te horen. Ook positieve wil ik niet weten, want wat niet weet wat niet deert.
Dat laatste heb ik vandaag al een paar keer gehoordJe loopt kans dat mensen dan naast hun schoenen gaan lopen en lopen opscheppen over hun (positieve) usernotes net zoals hun aantal posts.
Waarschuwingen krijg je vanzelf te horen via je mail... Dus daar hoef je niet over in te zitten... En of je notes hebt, dat weet je vaak zelf wel... (denk ik)...En slotjes kan je idd wel via de search opzoeken, maar wat schiet je daarmee op om je aantal slotjes te weten?
Edit:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nou, dan volgt d'r gelijk een negatieve usernote op omdat je ermee loopt te pochenOp maandag 11 juni 2001 03:07 schreef xfile het volgende:
[...]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1