Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKlok
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-09 06:00
Beste Tweakers,

Ik ben in het bezit van Sennheiser HD 515 headphones. De jackplug die hier aan zit is 6,35 en past dus niet in de meeste alledaagse apparaten. Ik heb een aantal koppelstukken die dat om kunnen zetten maar het blijft onhandig. Mijn vraag is denk ik een vrij simpele, is het mogelijk om de 6,35 plug eraf te halen en een 3,5 erop te solderen? Gebeurt er dan iets met de kwaliteit van het geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Je kan de plug afknippen en bij een elektronicaboer een 3,5mm plug halen. Er gebeurt niks met het geluid, maar je verliest de garantie en de trekontlasting is meestal ook niet zo geweldig bij stekkers die je zelf aan een kabel zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

BasKlok schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:11:
Beste Tweakers,

Ik ben in het bezit van Sennheiser HD 515 headphones. De jackplug die hier aan zit is 6,35 en past dus niet in de meeste alledaagse apparaten. Ik heb een aantal koppelstukken die dat om kunnen zetten maar het blijft onhandig. Mijn vraag is denk ik een vrij simpele, is het mogelijk om de 6,35 plug eraf te halen en een 3,5 erop te solderen? Gebeurt er dan iets met de kwaliteit van het geluid?
Dat kan. Neem een beetje een goede (neutrik) en er is niks mis mee.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKlok
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-09 06:00
Ok! bedankt voor de snelle antwoorden, ik ga er mee aan de slag.