Best mobo voor PIII 667 voor OC?

Pagina: 1
Acties:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 14:37

collin

Who da man !!

Topicstarter
Hoi, ik heb net een PC prive fujitsu :r systeem gekregen van me werk, dus het eerste wat ik dee is het geheugen en proc eruit slopen, maar daar heb ik tips voor nodig: ik heb dus een pIII 666 >:), is dat dan een coppermine? En ik heb dus PC133 geheugen, maar ik heb een moederbord nodig.. Nou heb ik begrepen dat de ASUS P3V-4X de beste is, ook voor OC'ing? en het gaat me alleen om het OC'en en stabiliteit! ik heb genoeg aan die 6 PCI sloten en 2 DMA controllers.

En hoever zou ik hem kunnen OC'en?

Mijn iRacing profiel

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Kom op mannen! ik weet het: et is geen athlon, maar daar kon ik ook niet voor kiezen!! er zijn vast nog wel een aantal inhell gebruikers die me een tipje kunnen geven.. :)

Mijn iRacing profiel

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kom op... tussen jouw posts zit een uurtje... je kan toch niet verwachten dat iedereen meteen reageert als jij die topic plaatst? er komt echt wel antwoord, maar geef iedereen gewoon de tijd

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

hij haalt zeker 5*150=750Mhz, dus je moet zeker een mobo nemen met een Via chipset.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:00

botoo

💀 too old to die young

ASUS P3V-4X zou mijn keus ook zijn, Soyo SY-7vca is ook een optie.

Hoever OC'en?
het gaat me alleen om het OC'en en stabiliteit
beetje "luck of the draw" hoe hoger hoe minder stabiel

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Hoezo VIA???? Ik draai nu 500E@700 FCPGA (FSB-140) def. voltage op een Abit BE6-II, BX dus, ik ben nog ff aan het kijken naar wat de beste cool oplossing is en dan haal ik de 150 ook wel, VIA my ass, BX is nogsteeds de snelste, wat voor'n slot is ie? 1 of 370? als ie 370 is zou ik een Asus CUBX nemen anders raad ik de Abit BE6-II aan.

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Ik heb een FCPGA PIII 667. Ik denk dat ik voor de P3V4X ga, want de CUv4x (ofzo) heeft onboard sound, is duurder en heeft een pci slot minder. Ik heb ook al een converter voor naar slot 1. En ik denk niet dat een BX echt overtuigend naar 150 MHz fsb kan gaan. (correct me if im wrong!)..

Wat zijn jullie ervaringen (geen speculaasjes) met de P3V4X van ASUS? Het schijnt dat ie nog wel wat rare kuren heeft..

Mijn iRacing profiel

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Geen problemen whatsoever en overclocken is peanuts!

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Pagina: 1