Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Notificaties worden niet als gelezen gemarkeerd op mobiel

Pagina: 1
Acties:

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-11 10:35
Ik heb een reactie geplaatst bij een download, en toen ik op mijn mobiel op tweakers.net keek, zag ik rechtsboven netjes een notificatie dat er was gereageerd. Echter, nadat ik erop had gedrukt, en de site refreshde / doordrukte naar een ander gedeelte van de site, verscheen de notificatie weer opnieuw.

Zojuist ingelogd via de laptop, en daar stond de notificatie ook nog steeds. Na het erop klikken via een desktop browser verdwijnt hij dus wel.

Link vanuit de notificatie balk: Wildfire in 'downloads: HitmanPro 3.7.9 build 220'

Mijn mobiel is een iPhone 4 en gebruikte de standaard Safari browser. Laatste iOS versie, 7.1.2.

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-11 21:04
trix0r schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:04:
Ik heb een reactie geplaatst bij een download, en toen ik op mijn mobiel op tweakers.net keek, zag ik rechtsboven netjes een notificatie dat er was gereageerd. Echter, nadat ik erop had gedrukt, en de site refreshde / doordrukte naar een ander gedeelte van de site, verscheen de notificatie weer opnieuw.

Zojuist ingelogd via de laptop, en daar stond de notificatie ook nog steeds. Na het erop klikken via een desktop browser verdwijnt hij dus wel.

Link vanuit de notificatie balk: Wildfire in 'downloads: HitmanPro 3.7.9 build 220'

Mijn mobiel is een iPhone 4 en gebruikte de standaard Safari browser. Laatste iOS versie, 7.1.2.
Dit heb ik nou ook!

Zie post; Iphone: Notificatie geen refreshing? /

Maar ook dat het zich niet " refresht ", als er een notificatie is wordt dat op de mobiel niet ververst. Terwijl op de laptop/computer meerdere notificatie te zien zijn.

Ios 7.1.2 iphone5s

[ Voor 9% gewijzigd door Probook8979 op 07-07-2014 11:40 ]