Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10 17:01
Ik kan nergens vinden of er een manier is om widgets op je lockscreen te locken.
Ben al blij dat ik de fotoslider weg heb gehaald, iedere keer 200 broekzakfotos...

Dat dit niet standaard is :@

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

13art

Moderator Mobile
Wees eens iets uitgebreider met wat je precies bedoeld. Welke widgets hebben we het over? Wat bedoel je met vast zetten? Wat heb je zelf al gedaan om een oplossing te vinden.
We verwachten wel wat eigen inzet hier op GoT

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Jasper1911
De widgets die je vanaf jellybean 4.2 op je lockscreen kan zetten. Dus het scherm waar je je patroon of code of slide doet om het toestel te ontgrendelen. De naam zegt het al een beetje.

Ik heb gegoogled op alle mogelijke termen, daarbij heb ik de zeer fijne app Google Play: Lockscreen Policy
gevonden. Deze kan de camera uitschakelen en eventueel alle widgets gewoon helemaal uitschakelen op het lockscreen, wat me nude beste optie lijkt als je ze niet vast kan zetten.

En met vastzetten bedoel ik dat je ze na het plaatsen niet meer kunt verslepen door simpelweg ingedrukt houden. Dus vaste plek.

Daarnaast heb ik nog op XDA gekeken en hier het forum afgezocht. Omdat ik niks vond heb ik een nieuw topic gestart. Ik zal niet niet alle zoekopdrachten uitputtend opsommen, maar tot zover dus de eigen inzet. Ik hoop dat het voldoende was...

[ Voor 8% gewijzigd door Jasper1911 op 01-07-2014 14:48 ]

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:01
ik zou het met widgetlocker proberen. Daarmee kun je je eigen lockscreen samenstellen. (en instellen of een widget aanraakgevoelig moet zijn of niet)

• Jasper1911
Dat ziet eruit als een mooie app die dat precies kan doen denk ik! Dank voor je hulpvolle reactie. Hij is alleen € 2,25 wat me toch tegen staat voor zo'n (in mijn ogen) basisfunctionaliteit.

twijfeltwijfel
Dan wordt het toch widgets gewoon uitschakelen. Dagobert style ;)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
is er niet een ander probleem als je toestel zovaak aan gaat in je zak? om welk toestel gaat het, zit er misschien een case omheen waarbij de power button al half ingedrukt wordt etc.

Strava

• Jasper1911
Xperia SP zonder case. Ik druk denk ik vaak per ongeluk de powerknop even in?

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Lijkt me eerder dat je de dedicated cameraknop in je zak ingedrukt houdt. Die functie kun je gewoon uitzetten.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Jasper1911
BillSpaarbank schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:36:
Lijkt me eerder dat je de dedicated cameraknop in je zak ingedrukt houdt. Die functie kun je gewoon uitzetten.
Die staat al uit :)
Het is echt het scherm wat aangaat getuige de verplaatste of ingeschakelde widgets. Bijvoorbeeld de zaklamp, die valt wel op ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Jasper1911 op 02-07-2014 00:49 ]

Pagina: 1