Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Game TV met lage input lag

Pagina: 1
Acties:

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-11 21:14
Wie o wie kan mij helpen zoeken naar een goede en betaalbare tv die voornamelijk gebruikt zal worden om te gamen. Heb gezocht op oudere topics op dit onderwerp , maar tot januari zie ik al niks, dus brandt me vooral af als er al tig van dit soort vragen zijn :+

Welk merk heeft over het algemeen de laagste input lag? Sony?
En 3D gaming, voegt dat nu echt wat toe, of kan ik dat beter laten zitten?

TV moet in ieder geval minimaal 80cm zijn, heb ik nu ook.

PSN: Wauzer010

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Deze vraag is toch erg vaak voorbij gekomen. Check deze topics maar eens.

De Sony's hebben inderdaad een lage input lag en zijn hierdoor erg geschikt om op te gamen.

Een budget noemen zou ook wel handig zijn.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:53
Veel televisies hebben een 'Game Mode' waarbij input lag vrijwel geheel verdwijnt.
Functies als dynamic contrast ed. worden dan wel uitgeschakeld.

• wauzer
Ok, dus volgens jullie hoef ik niet zo op die input lag te letten? Dan zijn die samsung tv's wel leuk, en een mooie prijs.

D vd V, opzich is t budget niet t belangrijkste, geef liever wat meer uit dat t goed is (zonder gelijk naar de bovenkant van de markt te kijken), maar t is maar een tv om alleen op te gamen, dus probeer ook weer zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Lastig ben ik he ;-)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Qua formaat beperk ik mijn advies even tot deze 42" modellen. Dat is in ieder geval wat groter dan je nu hebt staan en verder is het natuurlijk hoe groter, hoe duurder. Ik zou in jou situatie deze W7 of W8 gaan halen, afhankelijk van hoeveel je er aan uit zou willen geven. Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van de Samsung's, zeker niet aan de budgetkant van de markt.

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Zelfs in "game mode" hebben TV's nog steeds last van input lag. De ene meer dan de andere.

Ik zou zeker eens kijken wat de input lag nu precies is. Er zijn een aantal sites die dit al netjes op een rijtje hebben gezet bijv.
http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag

• wauzer
S1NN3D schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:42:
Qua formaat beperk ik mijn advies even tot deze 42" modellen. Dat is in ieder geval wat groter dan je nu hebt staan en verder is het natuurlijk hoe groter, hoe duurder. Ik zou in jou situatie deze W7 of W8 gaan halen, afhankelijk van hoeveel je er aan uit zou willen geven. Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van de Samsung's, zeker niet aan de budgetkant van de markt.
Ja die sony kom ik ook steeds op uit, alleen dan wel de 80cm versie, scheelt me weer 200 euro, en ben nu wel tevreden met die grootte thuis.

Nog voor de zekerheid, 3D is zinloos he, voegt weinig toe aan t gamen?

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Tja, hoeveel (goede) games bestaan er nu eigenlijk met 3d support? (ik heb echt geen idee).

Als daar jouw favoriete game bij zit, kan het best wat toegevoegde waarde hebben 8)

• wauzer
Geen idee, zal dat sowieso niet nog jaren gaan duren. ergens vind ik t grappig om te hebben, maar keek t weekend met iemand COD ghosts mee, en t voegt volgens mij weinig toe.

Maar denk vraag t even voor de zekerheid

• wauzer
Ok ik twijfel nog tussen deze 3, welke zouden jullie nemen? Waarvan de 2e eigenlijk vooral is om de laagste prijs, zou er erg verschil tussen deze 3 zitten met gamen?

pricewatch: Sony KDL-32W705B Zwart

pricewatch: Samsung UE32EH5300W

pricewatch: Samsung UE32F6400 Zwart

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 15:29

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Move naar CEA.

Ik zou verwachten dat je na twee jaar lidmaatschap wel wist hoe we hier met aankooptegoeden omgaan... :/
Pagina: 1