Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar max €500 laptop met 13-14" scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi! Als ik gratis een laptop zou mogen kiezen zou het de 13" Macbook Air zijn, maar ik zit krap bij de kas, dus ik moet op zoek en hoop dat jullie kunnen helpen!

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil Windows, ga wat surfen en mailen. Hoef geen cd/dvd lezer, veel schijfruimte hoeft ook niet, 250gig is al prima

Wat is je budget?
Maximaal €500, liever rond de €400

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet elke dag, maar hij moet in m'n rugzak passen en 15.6 vind ik best groot. Vandaar dat het een 13" of 14" moet worden!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur, maar een betrouwbaar merk is uiteraard fijn.

Ik heb al flink lopen zoeken en denk zelf hier aan (14"). Spreekt me aan omdat hij volgens mij deze versie *(er zijn meerdere E1's zag ik) een goede CPU heeft en 8gig geheugen:
Acer Aspire E1 1.9ghz

De Asus f451 viel me op omdat hij €150 goedkoper is dan de Aspire E1! Klinkt bijna te goed om waar te zijn? Is hij zo veel slechter dan de E1?
ASUS F451

(edit, ik zie ook nog eens andere versies van de E1 voorbij komen met minder geheugen, maar wel touchscreen, zoals de 470p)

Alvast super bedankt voor wie me wil helpen:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 13:25 ]

• leor18
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-08-2023
In principe heb je als je alleen wilt surfen en mailen wel genoeg aan 4GB geheugen. Ik zou niet gaan voor de Asus aangezien de CPU daarvan wel heel erg budget is. Ik heb zelf een touch laptop en moet je zeggen dat het erg leuk is in het begin, maar ik het eigenlijk vrijwel nooit gebruik. Als je toch die 500 neer kan leggen raad ik je de Lenovo IdeaPad S410p-00397, volgens mij deugt lenovo over het algemeen gewoon, en mocht je later toch iets zwaarders gaan doen, dan kan die i5 dat beter aan en is dat geheugen ver uitbreidbaar. Over de eerste acer die je noemt kan ik je niet zoveel vertellen, ik weet niet veel over AMD processors. Die 8GB geheugen is fijn maar of je die echt zult gebruiken is de vraag. Mocht je toch per se voor een touch gaan, zou ik je de Lenovo IdeaPad Flex 14 (59400849) aanraden, hij is iets lichter dan de 470p en qua processor maakt dat volgens mij niet veel uit. Je hebt natuurlijk ook nog de keus om op marktplaats een wat oudere macbook air te kopen, maar dat een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Verwijderd

Topicstarter
Die Ideapad S410 ziet er goed uit, thanks!