Hi! Als ik gratis een laptop zou mogen kiezen zou het de 13" Macbook Air zijn, maar ik zit krap bij de kas, dus ik moet op zoek en hoop dat jullie kunnen helpen!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil Windows, ga wat surfen en mailen. Hoef geen cd/dvd lezer, veel schijfruimte hoeft ook niet, 250gig is al prima
Wat is je budget?
Maximaal €500, liever rond de €400
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet elke dag, maar hij moet in m'n rugzak passen en 15.6 vind ik best groot. Vandaar dat het een 13" of 14" moet worden!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur, maar een betrouwbaar merk is uiteraard fijn.
Ik heb al flink lopen zoeken en denk zelf hier aan (14"). Spreekt me aan omdat hij volgens mij deze versie *(er zijn meerdere E1's zag ik) een goede CPU heeft en 8gig geheugen:
Acer Aspire E1 1.9ghz
De Asus f451 viel me op omdat hij €150 goedkoper is dan de Aspire E1! Klinkt bijna te goed om waar te zijn? Is hij zo veel slechter dan de E1?
ASUS F451
(edit, ik zie ook nog eens andere versies van de E1 voorbij komen met minder geheugen, maar wel touchscreen, zoals de 470p)
Alvast super bedankt voor wie me wil helpen:)
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil Windows, ga wat surfen en mailen. Hoef geen cd/dvd lezer, veel schijfruimte hoeft ook niet, 250gig is al prima
Wat is je budget?
Maximaal €500, liever rond de €400
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet elke dag, maar hij moet in m'n rugzak passen en 15.6 vind ik best groot. Vandaar dat het een 13" of 14" moet worden!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur, maar een betrouwbaar merk is uiteraard fijn.
Ik heb al flink lopen zoeken en denk zelf hier aan (14"). Spreekt me aan omdat hij volgens mij deze versie *(er zijn meerdere E1's zag ik) een goede CPU heeft en 8gig geheugen:
Acer Aspire E1 1.9ghz
De Asus f451 viel me op omdat hij €150 goedkoper is dan de Aspire E1! Klinkt bijna te goed om waar te zijn? Is hij zo veel slechter dan de E1?
ASUS F451
(edit, ik zie ook nog eens andere versies van de E1 voorbij komen met minder geheugen, maar wel touchscreen, zoals de 470p)
Alvast super bedankt voor wie me wil helpen:)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 13:25 ]