Hey allemaal, ik zal beginnen met antwoorden op de vragen en dan mijn beoogde boodschappenlijst delen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is om te gamen, games als minecraft, bf 4, vooral games die op PC beter zijn dan op console of exclusief.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal ~740 euro exclusief GPU. In de eerste instantie willen we een oude HD7770 gebruiken en na de zomer eens een dikke kaart erbij kopen. De voeding moet daar dus wel op berekend zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
XFX HD7770
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle gangbare dingen, ik denk i7 boven i5 maar misschien is dat het niet direct waard? Een SSD sowieso wel. Harddisk is niet nodig, dat kan altijd later mocht dat toch nodig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet er een beetje gaaf uitzien.
Ga je overklokken?
Nee, zit niet in de planning. Wel leuk als het kan maar niet als dat heel veel meer kosten betekent.
Dit is wat we nu hebben:
Zijn er nog dingen die jullie zouden omwisselen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is om te gamen, games als minecraft, bf 4, vooral games die op PC beter zijn dan op console of exclusief.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal ~740 euro exclusief GPU. In de eerste instantie willen we een oude HD7770 gebruiken en na de zomer eens een dikke kaart erbij kopen. De voeding moet daar dus wel op berekend zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
XFX HD7770
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle gangbare dingen, ik denk i7 boven i5 maar misschien is dat het niet direct waard? Een SSD sowieso wel. Harddisk is niet nodig, dat kan altijd later mocht dat toch nodig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet er een beetje gaaf uitzien.
Ga je overklokken?
Nee, zit niet in de planning. Wel leuk als het kan maar niet als dat heel veel meer kosten betekent.
Dit is wat we nu hebben:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 254,90 | € 254,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,05 | € 66,05 |
| 1 | Cooler Master K350 | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 81,45 | € 81,45 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Cooler Master VS V650S | € 80,15 | € 80,15 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 706,40 | |
Zijn er nog dingen die jullie zouden omwisselen?
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."