Twee simkaarten voor smartphone en tablet

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMikeS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Halle mede tweakers.
Ik heb een korte vraag, is het mogelijk om twee simkaarten aan te vragen met hetzelfde nummer?
Zodat ik er een in mijn smartphone houd, en de tweede in een 3g compatible tablet kan doen om te kunnen internetten?

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:59

TommieW

Numa numa.

Misschien wel, misschien niet.

Wat heb je zelf al gevonden? Enige inzet wordt hier wel verwacht op GoT.
Welke provider heb je?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Ik hoorde vanmiddag in een hardware.info filmpje op yt dat de presentator een bepaald abonnement bij vodafone had, waarmee hij gewoon 1 nummer had maar twee verschillende sims.
https://www.vodafone.nl/s...tra-opties/multisim.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Alles kan, als je maar betaalt. En zakelijk zijn dit soort dingen makkelijker te regelen als voor een particulier.
Maar idd, eerst zelf zoeken en dan pas vragen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vodafone heeft die optie inderdaad bij diverse abonnementen. Hi bood het ook aan tegen betaling maar dat kon wat problemen opleveren wanneer beide apparaten tegelijk aan stonden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:41

Leejow(saait)

Blater

Je kan een duosim aanvragen, dan heb je twee simkaarten met hetzelfde simnummer waardoor je dus hetzelfde 06 nummer kan gebruiken. Hierdoor kan je er echter maar 1 tegelijk gebruiken, dus als je internet op je tablet ben je onbereikbaar op je telefoon.

Wat je waarschijnlijk wil hebben is een multisim. Een sim kaart met een eigen nummer maar gekoppeld aan je databundel waardoor je verbruik dus uit je telefoonabonnement gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En dit had je dus ook zelf op kunnen zoeken of na kunnen vragen bij de providers. Dat kleine beetje eigen initiatief verwachten we wel van je voordat je een topic opent. We gaan hier niet steeds het wiel opnieuw uitvinden, dus dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.