Nou, ik heb nog geen maand mijn nieuwe pc en nu al heb ik kuren.
Ik heb dan ook veel zitten downloaden met het idee, avast killt alles wel.
Helaas is het nu zo dat als ik iets probeer te streamen ik green screen krijg.
Op youtube loop ik continu vast
En zo zijn er wel meer van dit soort vage kleine kwaaltjes.
Als ik bijvoorbeeld iets google dan moet ik het 2 keer in de balk intypen en op enter drukken voor hij ook daadwerkelijk gaat zoeken. zeer irritant.
Ik dacht, ik kan windows opnieuw installeren maar eigenlijk heb ik daar gewoon geen zin in.
Dat word heel veel gedoe met bestanden enzo en ik moet dan weer opnieuw beginnen en naja, eigenlijk wil ik gewoon vechten.
Dus ik virus scanners, virus verwijderingstools downloaden maar dat doet hij erg traag. Als het al lukt.
Het installeren... al helemaal niet. Nu heb ik kaspersky op een usb gezet op een andere laptop en elke keer als ik hem wil installeren dan krijg ik bluescreen.
Ik word hier niet vrolijk van..
Wat nu?
Ik heb dan ook veel zitten downloaden met het idee, avast killt alles wel.
Helaas is het nu zo dat als ik iets probeer te streamen ik green screen krijg.
Op youtube loop ik continu vast
En zo zijn er wel meer van dit soort vage kleine kwaaltjes.
Als ik bijvoorbeeld iets google dan moet ik het 2 keer in de balk intypen en op enter drukken voor hij ook daadwerkelijk gaat zoeken. zeer irritant.
Ik dacht, ik kan windows opnieuw installeren maar eigenlijk heb ik daar gewoon geen zin in.
Dat word heel veel gedoe met bestanden enzo en ik moet dan weer opnieuw beginnen en naja, eigenlijk wil ik gewoon vechten.
Dus ik virus scanners, virus verwijderingstools downloaden maar dat doet hij erg traag. Als het al lukt.
Het installeren... al helemaal niet. Nu heb ik kaspersky op een usb gezet op een andere laptop en elke keer als ik hem wil installeren dan krijg ik bluescreen.
Ik word hier niet vrolijk van..
Wat nu?