Logitech Z506 probleem met surround

Pagina: 1
Acties:

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-01 18:51

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zonet de Logitech Z506 gekocht bij de Mediamarkt in Leeuwarden.
Nu heb ik deze aangesloten en komt er uit een van de achterspeakers geen geluid.

Er zitten 4 RCA plugs op waar de speakers in moeten:

Groen = Centre
Zwart = Links voor
Wit = Rechts achter
Blauw = Links achter

Ook zit er 1x een RS232 poort op voor de rechter voor speaker.

Toen ik de speakers allemaal had aangesloten deed de speaker rechts achter het niet, mijn eerste gedachte was: dit zit er niet goed in. Na wat prutsen met de draadjes deed 'ie het nog niet, dus maar eens de jack naar jack plugs (van pc naar subwoofer, oranje zwart en groen) met elkaar verwisseld, daar lag het ook niet aan.

Ik dacht dus: De speaker is gewoon kapot, maar nadat ik de RCA plugs van de links en rechts achter speakers had verwisseld deed hij het wel weer gewoon, echter deed de andere speaker het nu niet.

Het ligt dus volgens mij aan de subwoofer die kapot is, kan iemand dit bevestigen? of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

( ik heb surround getest via de windows "bliebjes" in het afspeelapparaten menu, met Minecraft, Tombraider en met Half life 2 bij alles werkt de speaker die in de witte aansluiting zit niet )

Alvast bedankt.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:48

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dat lijkt me een defect in de subwoofer.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Firesphere schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:00:
Dat lijkt me een defect in de subwoofer.
Dacht ik al, maar even contact opnemen met de Mediamarkt dus.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:48

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Djesse8999 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:03:
[...]

Dacht ik al, maar even contact opnemen met de Mediamarkt dus.
En anders kan Sebastius je waarschijnlijk wel helpen ;)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Ik breng 'm wel terug.

Toen ik de set kocht waren ze niet meer op vooraad dus heb ik die die in de showroom stond meegekregen, de doos was al gescheurd omdat ze er anders niet in pasten en de speakers zaten niet meer ingepakt.
verder missen er 2 van de 3 jack naar jack kabels dus dat is al helemaal achterlijk :(

morgen er maar eens heen gaan...

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
ik heb vandaag net de zelfde speakers aangekregen, na een beetje prutsen kreeg ik de twee achterste speakers werken, ze werkten bij mij eerst ook niet, je moet bij realtek hd audio manager gaan en dan daar met de instellingen wat gaan spelen en dan bij mij heb ik 7.1 ingesteld en dan heb ik alles geselecteerd dat je kon selecteren, zo werkte nu de twee achterste, het enige probleem dat ik nog heb is dat mijn subwoofer en mijn cenrale speaker zijn omgedraaid, dat zou ik ng moeten kunnen veranderen...
Pagina: 1